16 aug 2008 10:19
16 aug 2008 10:34
16 aug 2008 10:35
16 aug 2008 11:35
16 aug 2008 12:22
16 aug 2008 12:23
16 aug 2008 13:49
16 aug 2008 14:57
Goed werk, het was waarschijnlijk goedkoper geweest om een goede te kopen maar nu weet je wat je hebt en het sleutelen is de helft van het plezier.
Ik zie dat je de motor vanaf de bovenkant er uithaalt en er weer in laat zakken, zelf heb ik hem er altijd onderuit laten zakken. Zal qua werk niet veel uitmaken maar je hebt wat minder kans dat je met het uittakelen de spatborden of de neus beschadigd.
Ik neem aan dat er ook nog andere velgen onder komen. Al een keus gemaakt? Persoonlijk zou ik bij een grijze 944 voor cup1 velgen gaan. Zelf heb ik nu Cup2 velgen gekocht maar toen ik ze er onder had zitten had ik er al een beetje spijt van.
16 aug 2008 19:28
17 aug 2008 7:53
17 aug 2008 11:35
17 aug 2008 15:02
Leuk project, maar dat oranje FRAM filter er gelijk tussenuit flikkeren, daar zit geen klep in en aangezien die ondersteboven hangt loopt die leeg waardoor bij een koude start het blok eventjes geen olie krijgt
Misschien wist je het al, maar er is ook een 944forum
17 aug 2008 15:13
17 aug 2008 18:26
Leuk project, maar dat oranje FRAM filter er gelijk tussenuit flikkeren, daar zit geen klep in en aangezien die ondersteboven hangt loopt die leeg waardoor bij een koude start het blok eventjes geen olie krijgt
Die heb ik inmiddels samen met de oude olie vervangen, er zit nu een MANN-oliefilter aan het blok.
17 aug 2008 18:43
17 aug 2008 18:56
Goedzo, hoe zit het trouwens met je interieur ? Dat is bij veel 944's kapot en waarschijnlijk bij die van jou dus ook, ga je dat opnieuw laten bekleden ofzo ?
Jammer genoeg heb ik er zelf veel te weinig verstand van.
18 aug 2008 9:58
allard schreef:Jammer genoeg heb ik er zelf veel te weinig verstand van.
Dat verstand komt alleen door zelf te sleutelen. Gewoon doen dus, want t is idd een geweldig mooie hobby
18 aug 2008 13:38
allard schreef:Het interieur is een van de weinige delen die goed waren toen ik de auto kocht. Er zit slechts een klein scheurtje in de bestuurdersstoel, maar dit valt nauwelijks op . Dit moet echter wel gerepareerd, voordat t verder uitscheurd. Rechtsachter is het karton achter de bekleding (boven de speakers) verweekt, maar dit heb ik al zeer netjes gerepareerd. De lek die dit veroorzaakt heeft zoek ik nog steeds..
19 aug 2008 7:03
19 aug 2008 12:02
Daarnaast zijn twee rechter handen vast ook geen overbodig luxe.
Veel voorkomend probleem, is het achter je voorstoelen ook nat ? Waarschijnlijk de afwatering van het targadak dicht, lopen twee slangetjes naar de bakken bij de achterwielen, waarschijnlijk zitten die kanaaltjes dicht, even schoonmaken en hij kan er weer tegen Wink
22 aug 2008 14:15