Olaf schreef:Wat je zou kunnen doen, is het lijstje van paSCal in gaan vullen en dat hier posten - evt. zou je je budget er bij kunnen vermelden ....
Enne .... welkom btw
Allemaal bedankt voor de snelle reacties!
Heb eindelijk het lijstje van paSCal gevonden, en ik ben niet veeleisend denk ik zo
- welk type wil je (klassiek, 2.7, SC, 3.2, 964, 993, 996, Boxster, KJN) (((((Geen voorkeur (moet de verschillen nog bestuderen, vandaar de vraag van de boeken!), oldtimer, turbo-look, spoiler, cilinderinhoud/vermogen geen voorkeur, mid-70's tot mid-80's)))))
- een coupe of een cabrio of een targa (((((Liefst een cabrio/targa, maar heb er al 1 dus geen vereiste)))))
- schakelbak of tiptronic (dit kan een bewuste keuze zijn) (((((schakelbak)))))
- bij een 3.2 -> 915 bak of G50 bak (((((Maakt niks uit)))))
- kilometer stand !!! (((((Mijn Camaro rijd ook maar 1500km/jaar, maakt niet veel uit, als de techniek maar goed is)))))
- MOET de wagen schade/ongeval vrij zijn, of waar liggen je grenzen (((((nee, kleine deukjes, krassen, lakschade etc geen bezwaar. Echter geen grote roestplekken, en ik wil hem niet rechten etc.)))))
- Wil je perse een orgineel NL (BE) auto (((((nee hoor...)))))
- wel of geen vaste spoiler (((((Ik wil wel een spoiler, vast of niet)))))
- ben je aanhanger van "orgineel" of mag hij aanpassingen hebben, let hier goed op. (((((Hoeft NIET origineel (#s matching) te zijn, echter GEEN '68 interieur in een '77er, GEEN spiegels die nooit geleverd zijn op de 911, GEEN zelf gemaakt interieur, etc!)))))
- Exterieur kleur (evt. een paar) (((((Zwart/donker blauw)))))
- Interieur kleur (evt. een paar) (((((Beige/wit/lichte kleuren)))))
- Volleder of niet? (((((Geen must, wel een pre)))))
- Airco of niet? (((((Nee)))))
- Cupspiegels of niet (((((Maakt niks uit)))))
- voorkeur voor welke velgen, of welke zeker niet (((((Geen voorkeur))))))
- schuifdak ? (((((Maakt niks uit)))))
- 3e remlicht ? (((((Maakt niks uit)))))
- Wel of geen achterwisser ? (((((Maakt niks uit)))))
- C4 of C2 (in geval van de nieuwere wagens) (((((NVT)))))
- Eventueel ombouw? (SC 3.2, 3.2 964 etc) (((((Geen probleem)))))
- wel of geen (volledige) historie (waarbij zoals al eerder opgemerkt, de laatste jaren het boeiendst zijn!) (((((Maakt niks uit)))))
Budget momenteel rond 10.000 euro. De opbrengst van m'n Camaro (15.000-17.500euro) wil ik liefst steken in de restauratie van m'n convertible Camaro, echter 5.000 kan ik altijd missen als extra v/d 911.
Thnx again!
Groeten David