Hallo Porsche forummers.
Een goede gewoonte als nieuw lid: je stelt jezelf aan iedereen voor.
Ik ben (nick) RenDo, voornaam Renger en woon in Oosterhout, Noord Brabant.
Sinds enige maanden ben ik in het bezit van een Porsche 911/964 Carrera 2 3.2 Targa uit 1989. Wij waren al tijden op zoek naar een 911/964 Targa, omdat dit van jongs afaan DE auto was. En nu is ie er.
Omdat foto's meer zeggen dan welk woord ook, staan er een aantal foto's in mijn album. Klik er maar eens heen! De kleur van de auto is Cassis Rood Metallic (code 80D) en hij is in top staat.
Ik heb de P uit Belgie geimporteerd, wat prima zelf te doen is. Het enige nadeel van zo'n actie is dat de P het

@grr@@@

nieuwe nummerbord gekregen heeft en daar wil het RDW niks meer aan doen (heb het geprobeerd

). Na een technische opknapbeurt, prima uitgevoerd door Lothar van RennSport in Breda (jullie kennen hem vast wel) is de machine ook technisch helemaal fit.
Uit dit forum heb ik als beginnende P rijder al vele tips opgepikt. Ik zal bij gelegenheid mijn bijdrage aan dit forum proberen te geven.
Tot slot: het is absoluut waar, je zit met een grote grijns achter het stuur van zo'n machine. Benieuwd wie van jullie ik het eerst onderweg ga tegenkomen
Met vriendelijke groet
RenDo