Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Lang gewacht, toch gekomen

17 sep 2008 21:49

Hallo allemaal,
Sinds 2 jaar in het bezit van een 944 / 1 van 1983. In de basis was hij goed maar ondanks dat bleken na 1 jaar toch de koppeling en de drukgroep aan vervanging toe te zijn. Ook de disitrubutie riemen, rollen enz. zijn inmiddels (preventief) vervangen. Vanaf haar geboorte was de 944 goudkleurig maar sinds vandaag niet meer. Ik weet het een aantal van jullie het verafschuwen het om de originaliteit er af te halen maar hij is nu Arubablauw. De 944 heeft voor haar facelift een paar weken in Duitsland mogen logeren maar nu is zij in al haar schoonheid weer terug. En .....nu is moeders de vrouw helemaal (nog meer) in haar nopjes en dat is ook wat waard :P .
Laatst bijgewerkt door Arndt60 op 17 sep 2008 22:51, in totaal 2 keer bewerkt.

17 sep 2008 21:55

Afbeelding

17 sep 2008 21:59

Ja foto's graag :cheesy:

17 sep 2008 22:48

Geduld jongens.........
Het eerste fotootje staat onder mijn avatar en de rest moet ik eerst even verkleinen want die krijg is er zo dus niet op. De P. is nu nog helemaal gestript en moet weer worden opgebouwd. Vandaag net terug gekregen dus daar ben ik de komende periode nog wel even druk mee. Alle rubbertjes worden vervangen en een aantal daarvan moeten (hoe kan het ook anders) nog uit Der Heimat komen. Zodra de opbouw is begonnen zal ik regelmatig even een fotootje plaatsen.

17 sep 2008 23:25

Ja, ik heb nog wel ergens een piccie van voor de facelift. Moet ik even opzoeken en zet ik er wel even bij.
Ken je de kleur?? Je ziet hem tegenwoordig nog wel eens op een Audi voorbij komen. Zit een klein beetje parelmour in en dat heeft best wel een leuk effect.

18 sep 2008 21:17

Piccie gevonden maar niet één toen zij nog helemaal gemonteerd was.
Hier was zij dus al gestript en klaar om op transport naar Duitsland te gaan. Ziet er dus allemaal een beetje beroerd uit.... :cry:

Maar uhhh. Dat piccie heb ik dus opgeslagen in "mijn album" maar hoe krijg ik dat hier in een bericht??
Laatst bijgewerkt door Arndt60 op 18 sep 2008 22:34, in totaal 1 keer bewerkt.

18 sep 2008 21:29

Afbeelding

(met de img knop en daartussen de internetlocatie van je foto (rechter muisknop, onderste optie)

18 sep 2008 22:09

En bedankt !!!

18 sep 2008 22:13

mooie saaie kleur , ik ben benieuwd als is af is :lol: welkom :wink:

19 sep 2008 15:08

Nog een lange weg te gaan blijkbaar, maar ooit komt het goed. :wink:
Plaats een reactie