Hoi,
Ik kijk al een tijdje stil mee op dit forum en bijna elke porsche gerelateerde vraag waar ik mee zat, vond ik wel een antwoord op, erg goed dus!
2 weken geleden heb ik mijn droombak gekocht, namelijk een 993 4S in Polaris zilver met zwart leer, en alle opties zoals o.a. soundpakket, litronic, sperdif, europipe uitlaat, airco, elektrische en verwarmbare stoelen, sportonderstel etc etc. De P. is van 1996 en heeft nu 150K gelopen. Alle rekeningen sleutels en zelf de originele aankoopnota zaten erbij! Ondertussen heb ik de bumper laten spuiten ivm steenslag, de originele radio en carkit eruit laten halen, en er een nieuwe becker in laten zetten, en nu staat de P. alweer 3 dagen bij Porsche Eindhoven (waar ie altijd in onderhoud is geweest) voor een grote beurt, en verder onderhoud. Er worden nu ook nieuwe koplamp glazen, mistlampen gemonteerd. Verder een originele armsteun ingebouwd, en het gat achter de carkit steun dichtgemaakt. En morgen kan ik dan eindelijk rijden, na 2 slapeloze weken!! Over circa 3 weken krijgt de P. nog een Swissvax behandeling.
Voor dagelijks gebruik rijdt ik een Audi RS4 B7 Daytonagrijs, al zal deze de komende tijd wel veel stil staan..