Porsche 944 schreef:Mooie bak !, turbo zelf op de mx5 geschroefd ?
Ik doe in principe (en ook uit principe) vrijwel alles zelf, dus ja, ik heb zelf de MX-5 voorzien van een turbokit.
Ik vind werken aan mijn auto's leuk, maar mede reden daarvoor is dat telkens weer wanneer ik werk door garagebedrijven nazie, het blijkt dat er dingen niet goed zijn gedaan.
Ook voor de Cayenne geldt dit weer:
RV-scherm richting aanwijzer lampje weigert soms, is volgens vorige eigenaar al een keer door de P-dealer naar gekeken, dus heb ik RV-binnenscherm eruit gehaald.
En wat bleek: slangen van de re-koplampsproeier waren uit de ophang beugeltjes getrokken en slang was bijna los van de sproeier!
Blijkbaar gebeurd tijdens door de dealer nazien van richting aanwijzer lampje (want verder is daar niets gedaan).
Op termijn was gegarandeerd de slang van de sproeier losgeschoten en was de tank leeggelopen. WEER bevestiging dat je alles zelf schijnt te moeten doen om zeker te zijn dat het GOED gebeurt.
Ik begrijp het "blinde"vertrouwen van sommige mensen in de dealer dan ook absoluut niet, ik heb veel liever een auto waar een liefhebber het onderhoud heeft gedaan, is kans stuk groter dat het goed is gedaan.
Losgetrokken en niet meer terug bevestigde slangen/draden/beugels heb ik helaas al regelmatig gezien na dealer werk.
PS,
Hoe verlaag ik mijn Cayenne welke voorzien is van luchtvering?? Tips welkom!
Ik heb wel gezien dat er op Ebay duitsland een "verlagingsmodule" wordt aangeboden, maar dat moet fiks geld kosten

. Tips voor verlagen zijn zeker welkom.