19 nov 2008 8:57
19 nov 2008 9:15
19 nov 2008 9:18
19 nov 2008 9:19
19 nov 2008 9:36
PentAr schreef:Dus: wel een 993 kopen maar wees er zuinig op! Kijk eens bij Wolbert
PentAr schreef: .. maar ook omdat ik anders over 2 jaar 200.000 km op de teller heb staan. En dat gaat vast niet zonder gebreken.
19 nov 2008 9:41
19 nov 2008 10:00
Olaf schreef:Vroeg de topic starter niet naar 'n goede/betrouwbare specialist
PentAr schreef::shock: ... ik zou niet inzien waarom dat niet zonder gebreken kan
19 nov 2008 10:10
19 nov 2008 10:13
19 nov 2008 10:28
19 nov 2008 10:32
h de b schreef:..... en de verzekering valt (als ik me goed heb laten informeren) onder semi-oldtimer. Niet duurder dan de A6 dus.
h de b schreef:Natuurlijk zijn er meer factoren die meewegen, maar elk gat wat daartussen valt ten ongunste van de 911 wordt gedicht met passie
PentAr schreef:Nu - 20.000km later - denk ik dat ik toch wat minder in de Porsche ga rijden. Niet alleen omdat het geen goedkoop vervoer is (de netto bijtelling van een Audi A6 (zo'n 6.000) is lager dan de totale jaarlijkse kosten (ongeveer 8.500) van de Porsche), maar ook omdat ik anders over 2 jaar 200.000 km op de teller heb staan. En dat gaat vast niet zonder gebreken.
19 nov 2008 10:44
19 nov 2008 16:18
19 nov 2008 19:14
belangrijker semi oltimer verzekeringen staan geen zakelijk km's toe.EriC4C schreef:h de b schreef:..... en de verzekering valt (als ik me goed heb laten informeren) onder semi-oldtimer. Niet duurder dan de A6 dus.
Ik weet niet hoeveel km/jaar je (zakelijk) rijdt, maar dit zou je nog wel eens tegen kunnen vallen .
Je praat alleen over het verschil natuurlijk. Ook een A6 heeft een hoger risico op gebreken naarmate er meer km op komen te staan.PentAr schreef:Het kan inderdaad best zonder gebreken, maar je kunt niet ontkennen dat de kans dat er bij bij hoge kilometerstanden steeds groter wordt dat er reparaties nodig zijn. Het blijft een auto.
Inderdaad, is het een overweging om de 993 alleen op de zaak te zetten en daar prive km mee te rijden en de A6 behouden of een goedkopere rijden, ook een 15 jaar oude reisauto bijvoorbeeld. Zo rijd ik zakelijk in een mercedes E van bijna 18 jaar oud, maar wel voorzien van opties waar menig A6 rijder nog jaloers op kan zijn. (en 326pk maar dat is bijzaak ) Ik wil nagaan of ik nu mijn 944 ook kan overhalen naar de zaak. Zo zou ik dan mijn daily en fun auto op de zaak lopen met bijtelling over de dagwaarde.Radtdi schreef:Ik kan me voorstellen dat er praktische bezwaren zijn, je reed toch niet voor niets een grote A6? Een bezoekje aan de IKEA zit er met een 993 niet echt in.
19 nov 2008 19:24
DeniS2 schreef:belangrijker semi oltimer verzekeringen staan geen zakelijk km's toe.
19 nov 2008 20:35
19 nov 2008 21:27
19 nov 2008 21:30
19 nov 2008 21:49
19 nov 2008 22:26
19 nov 2008 22:31
h de b schreef:BTW-auto is zeldzaam, maar zou natuurlijk fantastisch zijn.
19 nov 2008 22:39
19 nov 2008 22:52
19 nov 2008 22:54
19 nov 2008 23:21
DeniS2 schreef:h de b schreef:Absolute voorwaarden: gegarandeerde kilometers onder de 100.000, tiptronic, leer, airco, geen cabrio, geel of groen (no offence...) en er mag alleen buiten gerookt zijn... BTW-auto is zeldzaam, maar zou natuurlijk fantastisch zijn. Is deze auto er als C 4?
Ja, die was ook al als c4 te verkrijgen
DeniS2 schreef:de kwaliteit van de moderatoren is de laatste tijd .....