Sorry voor mijn late reply, maar heb vandaag alleen maar Toerbo gereden
en het was echt fantastisch
wat een vermogen en wegligging, en met dit weer ''WOLF'' doe ik zeker voorzichtig
, het totale plaatje laat echt niks te wensen over... Er zit volgens de dealer een sportuitlaat onder dus het geluid is echt superrr, ook heeft de vorige eigenaar ( Piet Boon, een soort ''Jan des bouvrie'' ) stroboscoop lampen in de koplampunits geplaatst kun je af en toe beetje politie spelen
Maar de verschillen met mijn vorige 996 C4 zijn echt groter dan ik eerst had verwacht. Ookal blijf ik zeggen dat de 996 een top auto is want heb er in 3 jaar totaal geen kosten of wat dan ook aan gehad, en echt super veel plezier aan beleefd
Maar om wat verschillen te noemen....
-De stijfheid van de turbo is vele malen hoger
-De besturing veel meer precies, strakker
-Remmen voelen iets sterker dan de C4 ( niet echt een enorm verschil eerlijk gezegd )
-Op hoge snelheid ligt de turbo supervast op de weg
-Koppel en pk's zijn er in overvloed, was vandaag met mijn moeder gaan rijden en ze werd er bang van
-Interieur ed zijn ook verbeterd vergeleken met de C4 is het interieur vrij van kraakjes
Heb wel geen AKK laten uitvoeren, misschien niet zo verstandig maar heb toch 6 maanden garantie gekregen van Autosportbrouns.. Alleen geeft de voltmeter op het dashboard een voltage van beneden de 12 volt aan, in het instructieboekje staat dat dan de dynamo defect is..? Maar dit lijkt me nogal sterk voor 65dkm, is misschien de v-snaar de het motorblok met de dynamo verbindt misschien niet strak genoeg gespannen?
Zal morgen even een paar mooie foto's maken van mn nieuwe ''vriendin'' , maar hartstikke tof al die felicitaties, en zal volgende keer in ieder geval mee gaan autobahnrassen
Ik ga nu weer snel naar dr kijken in de garage....