Hallo allemaal.
Vandaag mijn "nieuwe" Porsche opgehaald. Een brandweerrode 964 Carrera II in cup-uitvoering. Vroegah... had ik eens 4 jaar een
Carrera (I) 3.0 204 PK in bezit. Weinrot. Nu zijn grotere broer, een 3.6 ltr boxer.
Vraag me nog wel af of-ie nou op normaal 95 loopt of op super 98. Weet iemand dat? Hij is van 1993 en in zijn geboortebewijs staat "normaal", maar was destijds de normale benzine niet ook gelood?
Maar wat heerlijk zeg: weer dat geroffel achter je te horen, je linker dij-
spier te moeten oefenen, mijn "frozen-shoulder" verder in de soep te helpen bij gebrek aan stuurbekrachtiging (thank god!), opnieuw te leren parkeren omdat z'n voorwielen wel erg "voor" staan... als je harder gaat rijden dan 80 in je spiegel het vleugeltje te zien verschijnen en als je voor een stoplicht staan de boel weer te zien inzakken... en ookal is het geen jonkie meer: zijn leren bankstel ruikt nog naar verse koe!
Staat-ie dan... naast mijn piepkleine (boom-) hutje in het Puttense bos.
Van de week gaat er een strik op en parkeer ik 'm onder de kerstboom (ofwel: de kerstboom mag even op z'n dak staan). Zal er foto's van maken want... All I wanted for Christmas was..... This companion!
Ook deze trek ik weer aan als een jas, alsof ik nooit anders gereden heb!
Gegroet, gij porsche-piloten en misschien tot ziens op het forum?
Yvonne Moedt (dagelijkse bijnaam sinds mijn 16e: Turbi)