Welkom.
Ik heb een kleine twee jaar geleden voor dezelfde keus gestaan. Had eerst een 3.2, daarna een 964 coupe. Dus de logische opvolger zou een 993 worden, welliswaar in cabrio uitvoering. Uitvoerig gezocht en helaas ook veel rommel tegen gekomen
In mijn zoektocht spontaan tegen een goede zwarte 964 cabrio gelopen en meteen de knoop doorgehakt. En achteraf zeker geen spijt gehad. De looks spreken me toch meer aan dan een 993. De 964 is het laatste model waarbij de oorspronkelijke lijn van de oude 911 jes is terug te vinden. De 993 was de eerste stap naar een andere lijn in de modellenreeks.
Motor van een 964 is ook wat rauwer dan een 993. In een 993 loopt alles wat soepeler dan een 964, maar dat wilde ik juist net niet. Ik gebruik de 964 cabrio sporadisch als fun auto. Rij er ongeveer 2.000 km per jaar mee.
Aanschaf van een 993 is zeker duurder, maar als ik zie wat ik in anderhalf jaar aan mijn 964 verspijkerd heb loopt het totale kostenplaatje niet zo gek meer uit de pas. Maar goed, ik ben van mening dat mijn auto gewoon goed moet zijn.
Veel plezier met de zoektocht !