ik ben er nu weer achter dat wanneeer je van automerk wilt veranderen je geen reet voor je auto terug krijgt. of je nou porsche of een ander merk rijd , wisselen is een dure hobby.
Laatst bijgewerkt door bully op 07 jan 2009 16:02, in totaal 2 keer bewerkt.
Bully, welkom hier. Ik heb even zitten rekenen: in 1976/77 heb je je eerst P gekocht, toen was die nog maar 2 á 3 jaar oud. En jij was nog maar 18, dus ik vermoed je eerste auto? En de 3.2 was ook waarschijnlijk nieuw of een paar jaar oud en toen was je ongeveer 28. Dat is nog eens een verhaal om jaloers op te worden
Hoewel ik de 3.0 SC niet de oer-P vind ben ik het wel eens met je keuze! Succes!
in 77 werd ik 18 en het was inderdaad mijn eerste auto. die was toen 5 jaar oud,wat voor die tijd al oud was,er kwam helemaal iemand van de verzekering om hem te taxeren, toen al waren ze niet blij met jonge jongens in snelle auto''s.
hé bully. welkom. je had wel door dat dit een internetforum is waar iedereen mee kan lezen toch? dat je niet denkt dat je emails aan het verzenden bent... Goed voornemen voor 2009 - SC kopen!
Hallo Bully. Welkom op dit forum. Geweldige Porsche geschiedenis heb je. Toen ff een ster voor je hoofd, maar nu weer helder Veel plezier en succes met je zoektocht. We horen het wel hè?