Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Gesloten onderwerp

Doorstart S P E E D C O BV" van hobby naar............

20 maart 2009 10:15

Vandaag is de grote dag, teminste voor mij

om 14:00 uur word ik zelfstandig ondernemer :wink: en voor 50% eigenaar van SPEEDCO BV = verkoop Speedster replica's en versnellingsbaks revisie en allehande gerelateerde zaken.

Het verhaal er achter:

Van kinds af aan was ik al gek op de porsches, toen ik een jaar of 16 was ik bij het olympisch dorp "lake tahoe" een meeting van 356 porsches. Zeuren aan mijn pa zn hoofd of we geen speedster mee konden nemen, prijzen 8.000 tot 12.000 dollar. :shock:

Ik was verkocht. :!:

in 97 afgestudeerd, met de economie ging het toen niet al te best, dus voor de zekerheid toen mijn vrachtwagen rijbewijs gehaald! Per direct werkzaam in de Autoberging voor de ANWB. Dit naast mijn gewone werk.

Daar had ik beschikking over een volledige garage uitrusting en menig auto daar opgeknapt.

Op mijn 25ste mijn eerste 911 gekocht, het verhaal ken je en is uitgelopen op een complete body off restauratie. op mijn 30ste was hij klaar! Daarna nog enkele kevers, de meesten onderons doen dit andersom :wink:

Sinds dien toen ook het porsche forum ontdekt 8) eerste post kwam een jaar later.

Imiddels mijn pa met pensioen en ook voor hem een 11je aangeschaft voor een deel restauratie.

Tussen kerst en oud en nieuw dit jaar even een bergingswagen geregeld om samen met marcel cornelius (58GT) een porsche op te halen.

Via Marcel ben ik in contact gekomen met de eigenaar van Speedco.

Inmiddels druk met bak revisies en een opstelling gebouwd om porsche versnellingsbakken te testen evenals motoren. Bij de techniek ligt toch mijn hart.

De dingen daarna gingen snel, waarbij de mogelijkheid mij geboden werd om voor 50% eigenaar te worden van de BV.

Net als aan het begin van het verhaal, gaat het wat minder met de economie.

Dus :!: Dit bied kansen en een grote uitdaging :wink:

uiteraard blijf ik voorlopig ook bij huidige werkgever aan de slag.

Toch Een kleine beetje een uit de hand gelopen hobby geworden??? Of wellicht menig jongens droom :wink:

Tot slot
wil ik in het bijzonder Marcel bedanken en Jeroen914 voor de aanpassing van ons logo :thumleft:

Greetz John

ps linkje naar de site staat hier onder :wink:

20 maart 2009 10:20

Commerciƫle berichten :twisted: ..... oh nee ;) :lol: .

Om het gras voor de klagers daarover voor de voeten weg te maaien :idea: : dit bericht is netjes vooraf afgestemd en uiteraard toegestaan.

Succes :!:

20 maart 2009 10:20

Wat een ontwikkeling, John :lol:

Ik wens je heel veel succes met je nieuwe onderneming :thumleft:

Marcel B.

20 maart 2009 10:21

John, succes man en wat is er mooier om zelfstandig ondernemer te zijn.
Geniet ervan , en dat bij de huidige werkgever aan de slag blijven was voor Timo al na een maand over. :idea:

20 maart 2009 10:23

Goede intro, en heel veel succes! :thumleft:

20 maart 2009 10:25

Thx mannen geniet er met volle teug van en daarnaast is het nog lekker weer ook :wink:

20 maart 2009 10:27

John heel veel succes!

Jaap

20 maart 2009 10:29

Ik begreep de link naar speedco in je onderschrift al niet,
de draadjes er nog op nagelezen nee geen speedsters.
Maar nu is het duidelijk, gefeliciteerd en succes.
Trouwens respect voor de combi vaste baan & ondernemen. Ik heb aan het laatste al mijn handen vol. Dus inderdaad beschouw het maar als (een hele serieuze) hobby :thumleft:

20 maart 2009 10:36

gefeliciteerd!
dappere move in deze tijden

20 maart 2009 11:08

uiteraard ook een AKK van de BV gedaan :wink:

20 maart 2009 11:09

Gefeliciteerd John en heel veel succes toegewenst!

20 maart 2009 11:14

Mooie zet, van je hobby je werk maken is geweldig! Veel succes ermee.

20 maart 2009 11:15

mooi verhaal, gefeliciteerd en veel succes !

als de economie wat beter gaat zal ik eens prijzen op vragen :wink:

20 maart 2009 11:27

Leuk! Veel plezier als ondernemer!

20 maart 2009 11:32

John,

gefeliciteerd en maak er wat van :!:

De prijzen voor bakrevisies heb ik wel nog niet ontvangen :twisted:

20 maart 2009 11:57

zoals gezegd: mooie kans en heel veel succes!!!!!

20 maart 2009 12:15

EriC4C schreef: dit bericht is netjes vooraf afgestemd en uiteraard toegestaan.

Yep er zijn mensen die weten hoe het werkt.....

Super veel succes John, we zijn benieuwd op een meeting naar wat exemplaren...

20 maart 2009 12:21

Top john!
Veel succes :!: en die 997 komt vanzelf...:)

20 maart 2009 12:28

Gefeliciteerd John! Leuke stap! Succes!

20 maart 2009 12:46

Succes John :!:

20 maart 2009 13:23

We hadden het er al over gehad; met het goede weer komen ook goede ontwikkelingen. Gefeliciteerd en veel succes!!

20 maart 2009 13:46

:thumleft:

20 maart 2009 14:47

John een benijdenswaardige move. Kan zeggen dat ik gezond jaloers ben op zo'n keuze.
Bij voorbaat alvast enorm veel succes gewenst met de zaken en je weet maar nooit hoe we mekaar ooit eens van dienst kunnen zijn. Dat de wereld kleiner is dan gedacht zijn we al eerder achter gekomen :wink:

20 maart 2009 15:04

gefeliciteerd..geweldig..niets leuker dan van je hobby je werk te maken...veel succes.. :D

20 maart 2009 16:19

En hoe voelt het nu na ruim een uur echt voor de helft 'de baas' te zijn? :wink:

Heel veel succes ! :thumleft:
Gesloten onderwerp