Hallo Porsche rijders,
Ik wil me even voorstellen.
Ik ben Lida en ben al een jaar of 7 in het bezit van een mooie witte Porsche SC uit 1983.
oorspronkelijk door de vorige eigenaar jaren geleden geïmporteerd uit de USA. Toen ik mijn Porsche kocht stond deze al jaren stil in een schuurtje. Wel heeft de vorige eigenaar (ruim 80 jaar oud) de auto 2x per jaar laten lopen, maar rijden dat ging niet meer. Ik wist de auto te staan en heb een paar jaar moeten onderhandelen voordat hij toegaf dat hij er toch niet meer in zou rijden. Mijn man heeft de motor en de versnellingsbak afgelopen winter gereviseerd en hij loopt weer als een zonnetje. Ik gebruik de auto dagelijks, ja ook voor de boodschappen! Zomer en winter. Inmiddels zijn we verhuist en kan die binnen staan. Wel zo lekker, want bij een klassieker moet je ook in de winter je ruiten aan de binnenkant krabben!!!
Inmiddels is mijn oudste zoon oud (en wijs) genoeg dat hij mijn Porsche ook wel (eens) mag gebruiken, en aan mijn man ben ik hem ook wel eens kwijt. Hij gaat mee doen aan de tunnelchallenge!! Gek gemaakt daar onze vriend Porsche911chris. (bedankt Chris, nou ben ik hem nog vaker kwijt!!)
groetjes Lida
Laatst bijgewerkt door
LidaSC op 31 maart 2009 23:41, in totaal 1 keer bewerkt.