Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Dag allemaal!

16 apr 2009 12:04

Ik ben Martijn, 23 jr en student. Sommigen van jullie hebben mij o.a. al gezien op de Waterland-tour die LeoH, mijn vader, heeft georganiseerd. (Ik was diegene die steeds met de camera uit het raam van de auto hing)

De reden waarom ik me heb aangem&%#^&#.. Oh ik zie dat er al een topic is geopend over een 944! :mrgreen:

Overige hobbies zijn zelfbouwaudio, voetbal en watersport

mvg,

Martijn

Re: Dag allemaal!

16 apr 2009 12:33

Welkom en veel succes met de zoektocht :wink:

16 apr 2009 14:43

Welkom hier Martijn.
Succes met de zoektocht naar een goede 944.
Heb je je pa nog zover gekregen dat hij een beetje wil sponsoren of moet je het hele bedrag zelf ophoesten? :mrgreen:

16 apr 2009 15:19

welkom martijn... :D

16 apr 2009 16:39

Martijn, welkom en succes met de zoektocht.

16 apr 2009 16:46

Hey Martijn,

Zoals reeds geschreven, mooie naam en een mooie autowens!

Welkom hier en veel succes met je zoektocht!

16 apr 2009 16:50

soso jongen, als je nog even wacht komt ook de 996 binnen bereik :mrgreen: niet de 4S natuurlijk.

16 apr 2009 16:58

WelkomH!

16 apr 2009 18:01

Welkom op het forum....

Zelfbouwaudio.... da's interessant. Zijn er hier genoeg die hier vast en zeker meer info over willen horen :wink:

16 apr 2009 19:19

bedankt voor de verwelkoming allemaal! :D

Master Ken schreef:Welkom op het forum....

Zelfbouwaudio.... da's interessant. Zijn er hier genoeg die hier vast en zeker meer info over willen horen :wink:

Master Ken,

Voor geinteresseerden is het ook leuk om eens te kijken op het zba forum: http://www.zelfbouwaudio.nl Ik heet daar Montana.

mvg,

Martijn

16 apr 2009 20:42

Martijn, welkom hier. Hoop dat je gaat vinden wat je zoekt. Misschien kun je wat bijverdienen met het schilderen van de boot van je vader, vorige week de foto's gezien, genoeg te doen als je zoiets goed moet onderhouden :D

17 apr 2009 10:09

Martijn!
Welkom op her Forum, leuk binnenkort met je eigen Porsche mee kunt rijden met de diverse ritjes en evenementen.
Succes met je zoektocht.

18 apr 2009 8:51

welkom
Plaats een reactie