Eindelijk dan is de 968 er! Vanmiddag de auto bij Hans Odijk opgehaald! Het duurde allemaal wat langer dan de bedoeling was, douane werkte niet mee etc... Staat trouwens op kenteken als 968 CS....blijkbaar invoertechnisch (BPM) gunstig.
Verder kan ik niet anders zeggen dat het dusver prima zaken doen is met Hans. De auto ziet er netjes uit, alles volgens de afspraak (alarm, nieuwe banden, accu) gedaan. Ben ermee in mn nopjes!
---
Heb er even op moeten wachten maar hij gaat er komen! Enkele maanden geleden, toen ik 43 jaar mocht aftikken en tegen m'n vrouw zei dat er een Porsche ging komen was haar reactie ....aah last van een midlife crisis
Het gaat overigens de 968 worden die al enige tijd bij Witmer & Odijk staat. Heb lang grote twijfels gehad, een 964 of 968. Een belangrijke eis, weinig gebruik sporen en Km's maken de spoeling dun en de aanschafprijs hoog.
Aflevering van de P zal een paar weken in beslag nemen (kenteken erop, alarm inbouwen etc..) dus zodra de auto in handen is zal ik hier foto's posten. Zal wel enige moeite kosten die van Odijk z'n site te overtreffen.
"fiets" hier al weer wat maandjes rond en heb grote bewondering voor degene die de boel hier onderhouden / modereren en de talloze commenters. Zie toch (te)weinig zo'n gemoedelijke sfeer op forums.
Danny
Laatst bijgewerkt door
The Dude op 04 jul 2009 8:37, in totaal 2 keer bewerkt.