Hallo allemaal,
Helemaal nieuw ben ik niet: ik ben al langer lid van het porscheforum maar had geen (rijdende) Porsche.
viewtopic.php?f=1&t=21653&start=0Daar is nu gelukkig verandering ingekomen
Begin mei heb ik de auto samen met een vriend van de schuur naar de garage gereden, natuurlijk met een bewuste omweg
Hij reed als een trein!
Mijn album:
album/album_personal.php?user_id=2130Er moest nog wel veel aan gebeuren, enkele zaken die te binnen schieten:
- Nieuwe distributieriem en nokkenasriemen
- Reparatie van de verlichting
- Reparatie van het targadak (één steun was kapot, samen met mn vader gerepareerd)
- Nieuwe ruitenwissers
- Grote Beurt
- APK keuring
- Kleine dingetjes (pookhoes, armsteun etc etc)
Uiteindelijk bedroeg de rekening zo`n 1000 Euro. Naarmate er meer gereden wordt zullen er nog wel enkele kosten opduiken. Ik hoop dat ik daarbij een beetje mazzel heb maar tot nu toe valt het mee.
Sinds donderdag 28 mei heb ik mijn 944 Turbo opgehaald bij de garage. Hij was al 3,5 jaar niet gewassen en van binnen rook het behoorlijk muf.
Met een paar keer wassen krijg je deze geur er niet uit maar het is gelukkig al wat minder geworden.
Afgelopen weekend heb ik samen met een vriend over de dijk gereden.. wat een sensatie
We reden behoorlijk stevig en het was genieten! We hebben tevens een 0 tot 100 km gedaan en met wat oefenen kwamen we uit op 6.3 seconden
Na het jakkeren over de dijk en de snelheidsmeting stopten we bij het benzinestation om de adrenaline even te laten zakken. We hadden beide een gevoel van: Phoeee heeeey!
Wat een car..
Ik wil tevens de P-liefhebbers bedanken voor de adviezen bij mijn vorige topic. Na wat wikken en wegen is het er toch van gekomen: mijn eerste Porsche Turbo! Mijn zomer kan al niet meer stuk
Veel
plezier en alvast een fijne zomer allemaal!
Grtz,
Niels