Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

niet helemaal nieuw meer de Fiscalist

21 jul 2009 10:12

Al weer enige tijd min of meer actief, al een paar meetings gehad maar nog nooit echt voorgesteld :oops:

Sinds enige maanden is ie er dan, mijn Porsche 356 speedster rep en onze trouwauto (alleen dat weet ze nog niet :D )

Op de meetings heb ik al gemerkt dat het met de mensen van het PF altijd gezellig wordt, daar ga ik zeker vaker aan meedoen! Echt super dat ook de niet Porsches (want replica) volledig geaccepteerd worden!

Ooit komt er een echte 911, ik ben er alleen nog niet uit welk type het zou moeten zijn.

993 vind ik erg mooi, modern om te zien maar nog wel een luchtgekoelde
964 vind ik erg mooi omdat je hier mooi de evolutie in kan zien tussen het voorgaande en het volgende model
de 3.2 is aantrekkelijk want de laatste die over een paar jaren belastingvrij kan worden (tsja ik ben natuurlijk wel een fiscalist, dus als ik op de belasting kan besparen...)
of wellicht een oudere uit mijn geboortejaar 1977

De speedster is iig een blijvertje (als mijn aanstaande hem ook goedkeurt...)

pics:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door de Fiscalist op 29 mei 2012 15:25, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: niet helemaal nieuw meer de Fiscalist (voorheen Bassie81)

21 jul 2009 10:25

Ik dacht ff wat zullen we nou krijgen maar Jij bent het!

21 jul 2009 10:32

welkom maar weer. fuchsen staan hem wonderlijk goed irl (tijdens de tunnelrun verbaasd gestaan hoe mooi het stond) plus er komt een goed geluid uit! :thumleft:

21 jul 2009 10:39

horn schreef:welkom maar weer. fuchsen staan hem wonderlijk goed irl (tijdens de tunnelrun verbaasd gestaan hoe mooi het stond) plus er komt een goed geluid uit! :thumleft:

tnx, de Fuchsen horen er dan wel niet onder maar ik ben er zelf ook wel heel erg van gecharmeerd :D

21 jul 2009 13:02

ik vind em helemaal top...zeker op de fuchsen...wat een eyecatcher... :wink:

21 jul 2009 13:13

Welkom en een zéér mooie auto met dito interieur :idea:
Kenteken zal je niet snel vergeten :mrgreen:

21 jul 2009 14:15

Welkom, de Fiscalist. Een erg mooie replica. Succes met de verdere zoektocht.

21 jul 2009 18:16

de Fiscalist schreef:
de 3.2 is aantrekkelijk want de laatste die over een paar jaren belastingvrij kan worden (tsja ik ben natuurlijk wel een fiscalist, dus als ik op de belasting kan besparen...)

Dan draai je die mannen daar echt een poot uit voor zo'n 340 euro per jaar. :?
Kun je beter maar een oude fiets kopen, draag je nog voor meer dingen bij. :mrgreen: :wink:

21 jul 2009 18:56

de Fiscalist schreef:
De speedster is iig een blijvertje (als mijn aanstaande hem ook goedkeurt...)

Ik zeg het niet snel Bassie, maar als jouw aanstaande dit prachtige apparaat niet goedkeurt zou ik het omdraaien en haar geen blijvertje maken :ba: :salut:

21 jul 2009 21:53

Mijn schoonouders vinden hem al wel mooi, dus het zal wel loslopen :D

We moeten alleen nog wel even uitdoktoren hoe we de hoepel erin gaan krijgen :roll:

21 jul 2009 21:55

cabrio wim schreef:
de Fiscalist schreef:

Dan draai je die mannen daar echt een poot uit voor zo'n 340 euro per jaar. :?
Kun je beter maar een oude fiets kopen, draag je nog voor meer dingen bij. :mrgreen: :wink:

vergeet ook de toekomstige kilometerheffing niet :bang:

Ik vrees dat dat wat harder op gaat lopen dan de wegenbelasting (die overigens elk jaar flink wordt verhoogd om de afbouw van de bpm te financieren)

Het mes snijdt aan drie kanten...

22 jul 2009 19:15

Ik kan niet anders zeggen dan dat het een onwijs mooie wagen is :wink:

22 jul 2009 19:21

Wow wat een wagen, prachtig! Dit moet je aanstaande toch wel goedkeuren......... (ik ben getrouwd in zo'n nep Honda 4 x 4, is jou auto toch een stuk mooier)

23 jul 2009 8:21

Welkom

de Fiscalist schreef:We moeten alleen nog wel even uitdoktoren hoe we de hoepel erin gaan krijgen :roll:

Je kan vragen om een andere jurk, maar of je daar punten meer scoort :?: :mrgreen:

Maar vanwaar de De Fiscalist...

23 jul 2009 8:30

komt best goed met die Jurk, past bij ons in het elfje ook gewoon een beetje stouwen.

Vertel haar gewoon wat het finacieel voordeel is om met de speedster te trouwen en dat je dat geld kan reserven voor je auto uuuuuhhhhhhh lees (samen iets leuks voor kan doen) :wink:

Mooie aan jou speedster vind ik dat hij er net niet nieuw meer uitziet, klein barstje in de voorruit etc. Dit maakt hem juist meer Classic 8) en daarnaast zit een mooi interieurtje in.

23 jul 2009 11:36

Pracht auto Fiscalist 8)

Veel plezier ermee en met jou aanstaande natuurlijk :wink:

23 jul 2009 12:48

strak schreef:Maar vanwaar de De Fiscalist...

Vanwege mijn beroep, zelfstandig belastingadviseur

En dank voor het warme welkom van een 'neppert'
Plaats een reactie