Hallo iedereen,
Ik ben Sandy ben een man van 40 jaar en ik kom uit en woon in zuid holland.
Ik werk sinds 1989 bij een groot ijzererts en kolen overslag bedrijf.
Verders heb ik vele hobby's zoals computeren,gamen,sporten(beginnend kitesurfer),vakanties naar Brasil (Um pais e tudo)
En natuurlijk mijn auto.
Ik ben sinds 1998 trotse bezitter van een rode Porsche 911 Carrera Coupe 3.2 hij is van 04-89.
Als ik het goed heb volgens het dossier wat bij de auto zit ,ben ik 3e eigenaar en is er aardig wat geupgrade aan de auto.
Remmen zijn van een 911 3.3 turbo uitvoering,verders onderstel van Bilstein,stabilisatorstang en doormij zelf een leuke Becker navigatie radio erin gedaan.Ik heb wel een foto ,maar weet ff zo gauw niet die hier te plaatsen,dus dat volgt nog.
Momenteel staat hij voor onderhoud en keuren bij een bedrijf waar ik al 10 jaar komt voor reperatie en onderhoud na volle tevredenheid.
Anderhalf jaar geleden grote motor reperatie ondergaan,want hij was behoorlijk versleten,nu kan ik er hoop ik nog vele jaren mee door.
Verdere aandachts punten hij begint te roesten in de hoeken links en rechts onder van de voorruit,dus dat moet ik nog gaan bestrijden.
Wat mij hier brengt is ervaringen van mede Porsche gebruikers en de tourtochten lijken mij erg leuk.
Dit was mijn voorstelling
Iedereen gegroet niemand uitgezonderd.
Laatst bijgewerkt door
Sandy op 30 jul 2009 15:55, in totaal 1 keer bewerkt.