Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

hallo iedereen

30 jul 2009 21:26

hallo , ik ben cliff , 30 jarige gast uit belgie , net trotse eigenaar van mijn 911SC 3.0 77' hij is volledig gerestoreerd en heeft 102.000 km .. ik ben samenwonend met mijn vietnameese vriendin en hebben 2 kindjes en 3de op komst .. mijn 2de hobby is veel reizen , jaarlijks gaan we 4 maanden ( soms 6 maanden ) naar mijn vrouw haar geboorteland vietnam en helpen we er de sapakindjes ( http://www.bloggen.be/sapachildren ) en de resterende maanden reizen we europa rond met onze globetrotter premium .. hopelijk leer ik hier veel bij , want heb net al mijn eerste probleemtje met de SC ( zie topic problemen )

mijn SC

Afbeelding

mijn globetrotter

Afbeelding

de kindjes die ik help

Afbeelding

mijn vrouwtje

Afbeelding

Re: hallo iedereen

30 jul 2009 21:27

Welkom Cliff :drive:

30 jul 2009 21:28

je reist 4 tot 6 maanden door Vietnam en de overige maanden door Europa. En reizen is je HOBBY? :shock: :cheesy: Welkom, nou je schoenmaat nog en dan weten we alles... :wink:

30 jul 2009 21:30

Welkom Cliff ,
Ben ook uit Belgie , Heusden -Zolder in Limburg ,
vanwaar ben jij ?
gr Diablo

30 jul 2009 21:32

ik ben van de andere kant , roeselare , tussen kortrijk en brugge ...

ps . schoenmaat 44 .. :wink:

30 jul 2009 21:32

ben je vertegenwoordiger ( toch wel auto van de zaak dan he ,al dat reizen ) ? :wink:
welkom

30 jul 2009 21:33

horn schreef:je reist 4 tot 6 maanden door Vietnam en de overige maanden door Europa. En reizen is je HOBBY? :shock: :cheesy: Welkom, nou je schoenmaat nog en dan weten we alles... :wink:

hobby en werk maar werk is hobby en hobby is werk :shock: :roll: :wink: :D

30 jul 2009 21:39

Richard schreef:ben je vertegenwoordiger ( toch wel auto van de zaak dan he ,al dat reizen ) ? :wink:
welkom

heb een bedrijf in cam pha ( halong city - vietnam ) :wink:

30 jul 2009 21:43

Welkom hierro Cliff!
Druk leven heb je dan zeg met al dat reizen! Mis je die 4 a 6 maanden dat je in Vietnam zit niet ongelooflijk je vierwieler, of heb je ook een fotootje van de Porsche in je knip zitten? :wink:
Gelukkig is Porscheforum worldwide bereikbaar. :D

30 jul 2009 21:50

What do you call a man with a seagull on his head...?

Cliff !!!!!!!! :D :lol:

Welcome Cliff and keep up the good work :thumleft:

30 jul 2009 21:54

GhostRider schreef:Welkom hierro Cliff!
Druk leven heb je dan zeg met al dat reizen! Mis je die 4 a 6 maanden dat je in Vietnam zit niet ongelooflijk je vierwieler, of heb je ook een fotootje van de Porsche in je knip zitten? :wink:
Gelukkig is Porscheforum worldwide bereikbaar. :D

heb 11 jaar gedroomd van een 911 maar had net een camper en RX8 gekocht en wou beetje wachten maar weeral wachten .. en heb nu toch net eentje gekocht , dus die 4 maanden maken niet zoveel uit en daar heb ik het te druk maar indeed fotokes heb ik bij op de competuter :lol:

30 jul 2009 21:59

En met een RX8 rijd je ook niet een jippie autootje. Is het de Renesis HP? Mooie jankmotoren zijn dat. Lekker in de toeren zetten!
En handig met de kids, die deuren. :wink:

30 jul 2009 22:33

een renesis revolution .. :wink: indeed gemakkelijk met de kids maar nu 3de op komst .... :cry: zal hij waarschijnelijk plaats moeten maken voor iets groter , op kapaza staat een mooie ford pick-up harly davidson 5400 voor mooie prijs , heb al mailtje gestuurd , wie weet .... bij die lorenzi ofzo ?

30 jul 2009 23:49

cliff welkom op het porsche forum :)

31 jul 2009 6:38

welkom op het forum....

31 jul 2009 11:58

Welkom hier. Mooi hoor, weinig kilometers en dan ook nog gerestaureerd. Klasse :!:

31 jul 2009 16:49

Welkom vakantieganger :mrgreen:

31 jul 2009 22:08

Welkom hier op het forum, veel plezier met je mooie bolide.
Er worden hier regelmatig toertochtjes georganiseerd, misschien iets leuks door Vietnam :wink:
Zijn ook fervente reizigers :D

31 jul 2009 23:08

Welkom cliff. Fraaie voorgevel trouwens op de foto :thumleft:

01 aug 2009 9:49

welkom cliff, mooie sc .
erg leuk dat je werk ook je hobby is!
kan je de sc bij je hobby's optellen.

01 aug 2009 9:55

Welkom Cliff, wat een goed leven heb jij toch. Zou hij een kip hebben die gouden eieren legt dacht ik even met al dat reizen...... :lol: :wink:

01 aug 2009 9:57

Piet schreef:Welkom cliff. Fraaie voorgevel trouwens op de foto :thumleft:

:?: :oops:

01 aug 2009 10:49

Z'n huis, Richard. :wink:

01 aug 2009 10:53

Sorry was even off-topic. In het dagelijks leven ben ik taxateur van gevels.
cliff, echt een fraaie auto die je hebt :thumleft: En je hebt ook zeker een fraai vrouwtje :)

01 aug 2009 13:12

Welkom hier Cliff, pas je wel op dat je geen burn-out krijgt met al dat werken van je :wink:
Mooie auto :thumleft:
Plaats een reactie