geachte leden van het porscheforum,
mijn naam is ivo van den baar, ik ben kunstenaar en medeoprichten van het (kunst&design-) bedrijf Wandschappen.
Ondanks dat ik geen Porschbezitter ben heb ik een band met de Porsche, vanwege een kunstproject en kunstwerk dat
we hier in Oud Charlois hebben uitgevoerd. Porsche PON leusden heeft dat werk voor een deel gesponsord.
het heet "Porsche in Progress" en is een uit 9000 stukjes gekleurd vilt samengestelde Porsche, schaal 1 op 1
Het beeld is gemaakt door 300 buurtbewoners uit Oud Charlois, een van de (armste) "Vogelaar" wijken van Nederland.
De Porsche GT2 staat hier symbool voor de ultieme jongensdroom..."als ik later groot ben " en het is een designicoon,
dat in status menig kunstwerk overstijgt. gedurende de expositie in HOMMES, projectruimte voor hedendaagse kunst
in Rotterdam is het werk vervaardigd en gepresenteerd. De Dutch Designweek in Eindhoven heeft ons gevraagd het werk
aldaar te presenteren in oktober in Galerie van de Water, en tijdens de beurs week.
we zijn derhalve op zoek naar een "leenporsche" waar overheen onze stoffen GT2 kan worden gepresenteerd. Het gaat om de
periode 1 t/m 25 oktober. het speelt zich binnen af. bij openstelling is het beeld "bewaakt" , snachts is de ruimte afgesloten en goed
uitgelegd achter de ramen als etalage.
is er iemand onder u die mij aan een leenauto zou kunnen helpen voor die periode ? Het hoeft geen exacte GT2 te zijn, mits de maten
enigzins overeenkomen, zodat het beeld goed pasend te maken is.
uiteraard komt de naam van de gulle lener op de uitnodiging en in andere publiciteitsuitingen.
ik hoop dat iemand van u mij verder kan helpen,
met vriendelijke groet
Ivo van den Baar wWANDSCHAPPEN
ivo@wandschappen.nl