Beste Forumleden,
Na een paar maanden oriëntatie heb ik de bekende jongensdroom (ja, ik ben net boven de veertig
) werkelijkheid gemaakt. Sinds afgelopen dinsdag ben ik in het bezit van een geweldige 993 uit '94. De eerste 500 km zitten er al weer op
Dit forum heeft mij enorm geholpen mijn kennis omtrent de 911, en met name de verschillen tussen de 993 en 996, wat op te bouwen (hulde voor het forum
)
Ik had al enige rij-ervaringen met de 996 maar was qua looks helemaal weg van de 993 (toch meer "authentiek"). Na de eerste proefrit met de 993 was het voor mij helemaal duidelijk - het moest en zou een 993 worden.
Na een maand of wat oriënteren, rijden en kijken heb ik een mooi nachtblauw exemplaar met onderhoudshistorie bij Waalgarage gevonden:
- bouwjr. 1994 (nederlandse auto)
- zwart lederen interieur
- 144.000 km
- turbo stoelen
Er zijn nog wel wat wensen in het kader van de auto waar we de komende tijd mee aan de slag gaan:
- witte knipperlichten (voor en zij) - gisteren al gehaald en gemonteerd
- polijst- en poetsbeurt (aan het lakwerk mag nog wel wat aandacht worden besteed..) - uit te besteden aan een professioneel bedrijf (nog tips in het midden van het land?)
- misschien bumpers over laten spuiten
- Xenon upgrade
- nieuwe banden/winterbanden op velg
- cursus rijvaardigheid gevorderen (heb zoals elke man het gevoel een goede chauffeur te zijn - maar weet ook dat overschatting killing kan zijn)
- maar voornamelijk veel rijden en de auto leren kennen
Ik had voor vandaag een poetsbeurt en een "fotoshootje" gepland maar dat bewaren we maar even voor een mooie winterdag met een zonnetje. Onderstaand dus de foto's van de advertentie.
Laatst bijgewerkt door
barrie op 01 nov 2009 21:19, in totaal 1 keer bewerkt.