Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

ook effe voorstellen

08 jan 2010 19:14

Hallo Allemaal,

ik volg dit forum al ruime tijd, maar sinds vandaag is de tijd gekomen om me maar eens voor stellen. Vandaag namelijk de zeer trotse eigenaar geworden van een splinternieuwe Boxster S PDK met heel veel opties. Kleur meteor met cocoa kapje en interieur. Helaas met dit weer is het niet fijn om je nieuwe wagen te proberen, dus na een korte rit rechtstreeks de garage in :cry:

Hier alvast wat foto's en ik hoop dat het warm water gaat regenen (ondanks de winterbanden)........

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: ook effe voorstellen

08 jan 2010 19:17

Welkom robo64.....mooie kleur :wink:

08 jan 2010 19:18

Porsche911_964_1992 schreef:
robo64 schreef:Hallo Allemaal,

ik volg dit forum al ruime tijd, maar sinds vandaag is de tijd gekomen om me maar eens voor stellen. Vandaag namelijk de zeer trotse eigenaar geworden van een splinternieuwe Boxster S PDK met heel veel opties. Kleur meteor met cocoa kapje en interieur. Helaas met dit weer is het niet fijn om je nieuwe wagen te proberen, dus na een korte rit rechtstreeks de garage in :cry:

Hier alvast wat foto's en ik hoop dat het warm water gaat regenen (ondanks de winterbanden)........

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gefeliciteerd met je aankoop!
:drive: scheuren maar!

Stop quoting!

Big reds?

08 jan 2010 19:23

hoi horn.... :popcorn:

08 jan 2010 19:31

Porsche911_964_1992 schreef:Hoe bedoel je :popcorn:

Lekker interessant. :scratch:

08 jan 2010 19:35

welkom, gefeliciteerd met je mooie wagen.
Als het beter weer is zal je er nog meer van kunnen genieten :thumleft:

(stop quoting: niet het bericht boven je quoten als je de volgende reagerende bent)

08 jan 2010 20:09

Welkom, prachtige auto, veel plezier ervan. Wacht maar tot de temperatuur wat beter is, kapje open haren in de wind...dat is genieten! :drive:
en......weer een Boxster erbij!!!

08 jan 2010 20:25

Welkom, mooie boxster :thumleft: Nu je met dit weer toch niet kunt rijden, zit je schat ik zo in, lekker de hele dag in je nieuwe aanwinst in de garage :mrgreen: Heb je alle tijd om wat foto's van het cacao interieur te maken en die je hier te posten :idea: Lijkt me heel fraai.

08 jan 2010 20:31

Schitterende Boxster , gefeliciteerd ermee !!

Ben ook benieuwd naar het interieur !!!
Dus..............feauteau's !!

09 jan 2010 0:02

diggler_911 schreef:Welkom, mooie boxster :thumleft: Nu je met dit weer toch niet kunt rijden, zit je schat ik zo in, lekker de hele dag in je nieuwe aanwinst in de garage :mrgreen: Heb je alle tijd om wat foto's van het cacao interieur te maken en die je hier te posten :idea: Lijkt me heel fraai.

Klopt als een bus, heb de halve avond al in de garage gezeten 8)
Nu fijn manuals lezen. Foto's bij daglicht en in de buitenlucht komen er aan als het weer omslaat.

Rob

09 jan 2010 0:21

Super mooi.
Welkom en gefeliciteerd !

Kwijl, kwijl, kwijl. :thumleft:

09 jan 2010 0:24

Mooie combo, gefeliciteert!!

09 jan 2010 0:34

Van harte! :thumleft:

09 jan 2010 11:26

Van harte en lekker in de garage laten staan zolang het nog sneeuwt ed.!

Veel plezier ermee :thumleft:

09 jan 2010 11:27

Welkom hier en van harte met je schitterende Boxster. Echt zeer geslaagde kleurcombinatie!

Ik hoop voor je dat het gladde weer snel verdwenen is!

13 apr 2010 16:15

Het mooie weer is eindelijk begonnen. Inmiddels de eerste 5.000 kilometers verder en helemaal happy. De wagen bevalt fantastisch.

Ik voeg wat foto's toe (met iPhone gemaakt) van het interieur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De kleuren van het interieur op de foto's komen redelijk overeen met de werkelijkheid, misschien een tikkie overbelicht, maar dat ligt aan de iPhone en het mooie weer.

13 apr 2010 16:56

Mooi :res:

Inmiddels zomerbanden?

13 apr 2010 17:28

Jawel :D

13 apr 2010 17:54

mooi mooi mooi :thumleft:

13 apr 2010 19:34

Heel fraai hoor, heerlijk genieten met zo'n auto!

Persoonlijk vind ik de standaard 18" velgen net iets te ielig/klein voor de wielkasten/auto, maar wie betaald bepaald :)

13 apr 2010 19:56

Hoi welkom! Ik heb zelf een oudere uitgave van jouw Boxster...

13 apr 2010 21:55

Ilpoto schreef:Heel fraai hoor, heerlijk genieten met zo'n auto!

Persoonlijk vind ik de standaard 18" velgen net iets te ielig/klein voor de wielkasten/auto, maar wie betaald bepaald :)

de 19" hebben lang op de lijst gestaan, maar op een gegeven moment moet je keuzes maken :bang:
afgezien van de grootte vonden we deze velgen het fraaist.

13 apr 2010 22:06

Ach, velgen kun je gemakkelijk swappen. Wij hebben een maand nadat we onze Boxster kochten de 19 inch Carrera S velgen verruild voor 19 inch Carrera Sport wielen. Nog geen minuut spijt van gehad :) En zeer ver onder de prijs die de P. dealer ervoor vraagt!

Maareh, ga je auto niet dissen hoor, een gloednieuwe Boxster S met 310pk, kicken hoor! Plaats eens wat foto's van die mooie kont met LED achterlichten!

13 apr 2010 22:46

Inderdaad erg fraai dat cacao interieur :thumleft:
Plaats een reactie