Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Cayman S uit Vlaanderen

10 jan 2010 15:34

Dag allen,

Rijd sinds verleden jaar met een Cayman S, gekocht als werkswagen bij Porsche in Stuttgart. Is mijn eerste Porsche en tja, wat kan ik zeggen: de rij-ervaring is fantastisch! Wagen had 45.000km op de teller en is zonder overdrijven in nieuwstaat.

Voornaamste opties: PCCB, PASM, 19" Carrera S velgen, PCM Navi + telefoon, Bose, volleder, carbon accenten, Xenon, RDK.

Ik liet nadien een short shifter en een K&N luchtfilter plaatsen.

Werk als forensisch psycholoog en rijd ook een Saab (9-5).

Groeten uit Vlaanderen,

X

De transitplaten werden ondertussen uiteraard vervangen door officiële belgische.

Afbeelding

Re: Cayman S uit Vlaanderen

10 jan 2010 15:36

Welkom je bent 1 van de weinige met een Cayman hier op het forum.... zijn er niet veel van.

Veel plezier hier in het gekkenhuis..

10 jan 2010 15:40

Goedemiddag en welkom. Mooie auto en inderdaad redelijk zeldzaam. Opvallend extra zijn natuurlijk de remmen! Veel plezier hier! :thumleft:

10 jan 2010 15:46

Dank voor de verwelkoming! Een gekkenhuis: dat moet lukken :)

Caymannen zijn blijkbaar weinig 'in het wild' te zien?

10 jan 2010 15:47

Mooie P zo'n Cayman :res:

10 jan 2010 15:58

Nogmaals dank!

Hier nog een paar fotokes (onderste is van het net geplukt, maar het betreft een identieke versie als de mijne)

Afbeelding

Afbeelding

10 jan 2010 16:03

Mooi scheurijzer.
Gefeliciteerd met je aankoop en welkom hier.

10 jan 2010 16:20

Welkom hier bij al die P-idioten, en zie dat je met duits kenteken rijd, is dat niet gevaarlijk :mrgreen:

10 jan 2010 16:29

xaverius schreef:De transitplaten werden ondertussen uiteraard vervangen door officiële belgische.

10 jan 2010 17:41

Welkom, mooie wagen :thumleft:
Vooral die actie foto vind ik er strak uit zien :cheers:

10 jan 2010 22:22

Eindelijk weer eens een Cayman-rijder erbij!!!

Sinds ik mijn eerste meters heb gemaakt in een Cayman ben ik helemaal verliefd. Ik vind
het echt een geweldige kar! En hij ziet er nog eens erg gaaf uit ook!!! Dikke TOP dus.
Veel plezier op het forum!

Groeten, Mark Nauta

10 jan 2010 22:49

Welkom.
Strakke bak hoor!
Ik vind de Cayman S stiekem steeds mooier worden.

10 jan 2010 22:51

Welkom Xaverius, Alexx van autoforum hier .
Geweldige wagen, veel plezier ermee ;)

10 jan 2010 22:55

Prachtige auto, als mijn vriendin geen roadster wilde stond er hier vast een zwarte voor de deur. Nou ja, een Boxster met dezelfde motor is ook geen straf :D

10 jan 2010 23:42

Ilpoto schreef:Prachtige auto, als mijn vriendin geen roadster wilde stond er hier vast een zwarte voor de deur. Nou ja, een Boxster met dezelfde motor is ook geen straf :D

:shock: Geef je Corine nu de schuld ? :mrgreen: :mrgreen:

11 jan 2010 0:00

Welkom hier! Heb eens in een Cayman S gereden, strakke bak hoor! 8)

11 jan 2010 0:28

Welkom hier xaverius, vanwege een vlaming ;-)

Die velgen staan er wel zeer DIK onder, echt nice! & klopt ook in de "vlaanders" zie je de Cayman's opvallend weinig rijden (met als uitzondering in knokke & latem)

Veel :drive: plezier

11 jan 2010 0:33

Errug mooie bak hoor :)

Misschien een domme vraag, maar ik zie gele remblokken is dat aftermarket of speciale versie?

11 jan 2010 0:44

Bedankt voor het warme welkom op dit forum !

Gele remklauwen = Porsche Ceramic Composite Brakes (PCCB), keramische remmen dus... Originele optie, dus geen after market toestanden.

11 jan 2010 0:50

zelfs nog mooier dan :)

al eens een rondje mee gereden op 'n track? Ik neem aan dat je ze daarvoor hebt :)

11 jan 2010 0:55

Neen, nog geen tracking. Ben ik ook niet van plan. Zoals ik al meldde heb ik de Cayman als werkswagen gekocht, gelukkig voor mij uitgerust met een aanzienlijke optielijst waaronder PCCB.

11 jan 2010 1:07

Op Zandvoort heb ik de combinatie PCCB en Cayman gevoeld, en dat is echt SUPER! Wat een
stopkracht leveren die dingen zeg! En de balans van de Cayman is dan zo lekker om redelijk
vroeg alweer op het gas te kunnen!

11 jan 2010 1:16

Welkom!..mooie auto, veel plezier op het forum

11 jan 2010 11:13

Mark Nauta schreef:Op Zandvoort heb ik de combinatie PCCB en Cayman gevoeld, en dat is echt SUPER! Wat een
stopkracht leveren die dingen zeg! En de balans van de Cayman is dan zo lekker om redelijk
vroeg alweer op het gas te kunnen!

Niet meer stopkracht dan gewone remmen hoor.

11 jan 2010 11:18

Zou ook zeggen dat de maximale vertraging wordt bepaald door de frictie tussen band en wegdek en niet remblok/-schijf.

Maar wat rondjes mee gereden in een 997 GT2 met PCCB en dat remde toch wel heftig :P
Plaats een reactie