Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Melvivio Even voorstellen

02 feb 2010 15:27

Goedendag Porsche en andere auto mobielliefhebbers!

Maar meteen met het hele slechte nieuws in huis vallen, Ik ben nog Porsche-loos! en naar alle waarschijnlijkheid nog erger, rijd wel duits, maar niks premieum.
Nee, dat helaas niet, Maar duits/amerikaans is de afkomst van mijn huidige vervoersmiddel :
Een Gruhne Opel Vectra 2.5 cd-Sport
Helaas, zelfs niet een Omega. Toch is het niet de minst ondergemotoriseerde auto (6cilinder), maar waarschijnlijk ook niet minst luxieuze maar als je het gaat vergelijken met high executive automobielen dan is mij ook duidelijk dat er enorm verschillen zijn.

Toch plaatjes bij praatjes! :

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Momenteel voldoet deze auto nog, zoals u allen ziet met Leder, cruise, automatisch dimmende binnenspiegel en aftermarket xenon, En zijn dit allemaal opties die bij mijn auto ook daadwerkelijk opties zijn en niet standaart luxe. Zelf modden is een hobby van me!

Opel heeft mij nu 2.5 jaar bedient, maar vind dat vanaf het 3e jaar dat ik mijn rijbewijs heb (goedzo, ik ben bijna 21) ik mijn ogen open mag hebben voor iets specialers, en vooral sportievers!
Studerende was ik aan het MBO Autobranche en mobiliteit. Dus enige technische kennis heb ik gelukkig!

En studeer nu HBO bij de Fontys Automotive Engeering.

Nog leuk om te vermelden : De aan te schaffen auto is een de 968 en ben hier dus om te leren wat goede deals zijn en mezelf beetje gek te maken.

Mocht ik echt te veel geld hebben is de droom dit gecombineerd met een 7-serie qua model de E38, in zwart, liefst een 740i.
Komt door de Transporter, maar dat terzijde.

Genoeg gezevert. Bash mijn vectra maar goed, Ik ga hier flink rond neuzen, en genieten van jullie mooie forum! Tot snel!

Re: Melvivio Even voorstellen

02 feb 2010 15:39

Ik heb je posting even aan gepast - de ongeschreven regel is namelijk niet meer dan 10 foto's :idea:

Melvivio schreef: Nog leuk om te vermelden : De aan te schaffen auto is een de 968

... als je heel snel bent, kan je je Vectra nog inruilen :mrgreen: ookal heb je 'm nog geen maand ..

Afbeelding

... gaat eind van de week op de boot ...

In ieder geval Welkom :drive:

02 feb 2010 15:55

Eerst Welkom :cheers:
Maar dan BBBBRRRbbbbrrrrr.......
Zoveel foto's van een Opel.
Ik ben zelf redelijk nieuw op dit foum maar dat lef had ik niet gehad :res:

Veel plezier, er is op dit forum veel te leren (over Porsches dan).

02 feb 2010 17:21

Welkom en veel plezier met de 'zoektocht' naar een Porsche :thumleft:

02 feb 2010 18:00

welkom hier, en zo zouden meer mensen zich voor moeten stellen :thumleft:

Die 968 is een goede keus, maar een 944 o.i.d zou prijstechnisch was vriendelijker zijn. Die 7 serie uit the transporter is inderdaad wel dik, maar in het echt rijden die wagens niet zo als in die film hoor :mrgreen:

02 feb 2010 21:49

Prachtige trekhaak!

02 feb 2010 21:55

welkom hier , laatze maar babbelen allemaal voorlopig rijd jij een groene auto :mrgreen:

03 feb 2010 16:00

ik dacht even dat ik op het Opel forum beland was, maar nee, toch goed ingetoetst...
Veel plezier en succes in je zoektocht! Wat wil je ongeveer besteden? dat bepaalt vaak wel in wat voor modellen je kunt gaan zoeken...

04 feb 2010 21:43

Het was wel even schrikken, maar welkom!

04 feb 2010 23:01

Welkom!

Maar had in dit geval liever nog even geen foto´s gezien. :mrgreen:

05 feb 2010 1:35

ja ja mensen, je moet toch ergens in van a naar b tuffen. :P Liever dat ik hier mijn aanhangers mee trek dan met een Porsche toch? Stiekem is het niet eens zo verkeerd. En is duits? *kuch* :mrgreen:

06 feb 2010 18:58

:shock: ....................mooi licht komt eruit die Xenon :mrgreen: En ik heb ook groen..................best mooi hoor :ba:
Plaats een reactie