Goedendag Porsche en andere auto mobielliefhebbers!
Maar meteen met het hele slechte nieuws in huis vallen, Ik ben nog Porsche-loos! en naar alle waarschijnlijkheid nog erger, rijd wel duits, maar niks premieum.
Nee, dat helaas niet, Maar duits/amerikaans is de afkomst van mijn huidige vervoersmiddel :
Een Gruhne Opel Vectra 2.5 cd-Sport
Helaas, zelfs niet een Omega. Toch is het niet de minst ondergemotoriseerde auto (6cilinder), maar waarschijnlijk ook niet minst luxieuze maar als je het gaat vergelijken met high executive automobielen dan is mij ook duidelijk dat er enorm verschillen zijn.
Toch plaatjes bij praatjes! :
Momenteel voldoet deze auto nog, zoals u allen ziet met Leder, cruise, automatisch dimmende binnenspiegel en aftermarket xenon, En zijn dit allemaal opties die bij mijn auto ook daadwerkelijk opties zijn en niet standaart luxe. Zelf modden is een hobby van me!
Opel heeft mij nu 2.5 jaar bedient, maar vind dat vanaf het 3e jaar dat ik mijn rijbewijs heb (goedzo, ik ben bijna 21) ik mijn ogen open mag hebben voor iets specialers, en vooral sportievers!
Studerende was ik aan het MBO Autobranche en mobiliteit. Dus enige technische kennis heb ik gelukkig!
En studeer nu HBO bij de Fontys Automotive Engeering.
Nog leuk om te vermelden : De aan te schaffen auto is een de 968 en ben hier dus om te leren wat goede deals zijn en mezelf beetje gek te maken.
Mocht ik echt te veel geld hebben is de droom dit gecombineerd met een 7-serie qua model de E38, in zwart, liefst een 740i.
Komt door de Transporter, maar dat terzijde.
Genoeg gezevert. Bash mijn vectra maar goed, Ik ga hier flink rond neuzen, en genieten van jullie mooie forum! Tot snel!