Meer fotos komen later (dit weekend maken!)
De wegen die ik bewandeld heb zijn eigenlijk redelijk simpel.
Heb veel gelezen op internet (o.a. hier), maar ook veel oude testverslagen.
Dacht toen dat ik een 3.2 wilde. Wilde sowieso een cabrio of targa. Is nl. echt bedoeld voor erbij met mooi weer. Met 3.2 targa gereden. Kwam er al snel achter dat het verslavend was, maar tegelijkertijd ook iets te spartaans. Wil er nl. ook een lang weekend mee weg kunnen en dan wil de het thuisfront ook een gesprek kunnen voeren en niet met fluitende oren uitstappen
En verder wil ze ook zelf wel eens rijden (maar liever niet te vaak haha).
Toen eens een c4 coupe gereden om te kijken of dat modern genoeg was. En inderdaad dat schakelt stuk beter, is wat stiller, heeft goede airco etc, maar nog wel een heerlijke luchtkoeler.
Toen een cabrio C2 gereden en deze Targa c2. Die cabrio had moderne looks, cup wieltjes, spiegels etc. Maar daar was duidelijk veel meer mee geraced. Kraakte, koppeling plakkerig etc. Ondanks dat ie maar 103 had gelopen. Deze targa heeft 105 gelopen (65k miles). Zit complete historie bij, echt elk bonnetje en van binnen als nieuw, ook dakje is als nieuw (zit bon bij is paar jaar terug vernieuwd). Rijdt super strak, geen kraak of piepje, zelfs niet over drempels met dak eruit. Met dak erin natuurlijk een kraakje van het dakje om dat carrosorie iets tordeert. In 6 maanden volledige garantie
Kortom mooie kar, geen koopje, maar wel eentje die geen verrassingen gaat opleveren.