Eindelijk kan ik ook hier eens wat posten! Sommigen zijn reeds op de hoogte, weekendje Stuttgart, anderen hebben het uit de topic van de te koop gestelde zaken kunnen afleiden. Ik heb dus mijn 997 4S omgebouwd naar een GT3 (RS) look.
Het is dus een "Wide Body-GT3 look" geworden. En (al zeg ik het zelf) het ziet er echt fantastisch uit ! Ben ZEER tevreden ..."GT4S"
En dat mede dankzij een goede voorbereiding en de uitermate goede zorgen en zin voor perfectie van Gert!!!!!Carnewal dus!!! (slapeloze nachten inbegrepen!).
Alles orig Porsche. Aerokit incl roosters, luchthapper, motordeksel met spoiler en extra luchtinlaten en splitter, GT3 velgen, H&R verlagingsveren, nieuwe tussenrubbers, GT3RS achterbumper (tgv 4S) met de bijhorende hittepanelen ed, volledig nieuw samengestelde uitlaat passende op de GT3 uitlaattip met behoud van de sportuitlaten , en de nodige ditjes en datjes om alles op zijn plaats te houden.
Oorspronkelijk zou het stuur en de pook nog worden aangepast maar dat zal voorlopig niet gebeuren. Evenals het plaatsen van een rolkooi...kleine toegeving naar 't vrouwke toe moet kunnen
Wel nog het verwijderen van de wisser achter en de achterzitjes/gordels.
De nieuwe veren en de uitlijning zorgen er nu voor dat de wagen compleet anders aanvoelt. Staat +/- 2.5 cm lager (verkeersdrempels,... ) zonder vermindering van comfort, voelt zelfs beter ook op PASM actief. Eigenlijk een compleet ander rijgevoel. Zowaar heb ik het "RS gevoel" van de 964 RS terug maar dan veel beschaafder!
Zonet PIWI's aangepast, ttz geen parkeersensoren meer, wisser achter uitgeschakeld, sturing spoiler achter uitgeschakeld, PASM terug gereset, en nog wat kleine foutjes opgelost.
Volgende week zal Bert van Wax-It de lak en het interieur eens flink onderhanden nemen. En dan eens kijken voor een fotolocatie.
Hier wat amateurfotookes,...
Laatst bijgewerkt door
reys op 11 jul 2012 13:00, in totaal 1 keer bewerkt.