24 mei 2010 13:55
24 mei 2010 14:05
24 mei 2010 14:29
01 jun 2010 21:43
01 jun 2010 21:55
01 jun 2010 21:56
Dean schreef:Met de 993 Turbo motor? welkom!
01 jun 2010 22:04
Mark Nauta schreef:Gaaf project!
Vertel eens wat meer over je aanpassingen als je wilt? Ben benieuwd!
01 jun 2010 22:12
01 jun 2010 22:25
rob964.c4 schreef:ik zou alleen voor water to air koeling gekozen hebben om zo wel de standaard klep te houden.
01 jun 2010 22:30
Dean schreef:Geen urethane rubbers gebruikt voor de motorsteunen? Je zult elke trilling wel voelen en horen in de auto. Mooi project trouwens!
01 jun 2010 22:42
01 jun 2010 22:48
Dean schreef:Je motor zal ook sneller op het gas reageren lijkt me.
01 jun 2010 22:49
Master Ken schreef:Erg leuk gedaan...... m.a.w. geen linker-handen.
01 jun 2010 23:22
Roald schreef:Mark Nauta schreef:Gaaf project!
Vertel eens wat meer over je aanpassingen als je wilt? Ben benieuwd!
964C2 Titronic, omgebouwd naar RS 3,8 (= turbobreed, en met de brede speedlines (9 en 11J) op de smalle achterdraagarmen (ET5) waardoor het velgbed heel diep is en dat staat hem goed.
Door mij aangeschaft zonder motor, en bak.
Heb met veel passen en meten en dingen zelf maken en aanpassen een 993Turbo erin gepropt. (Vandaar dat de originele RS klep niet meer paste en ik moest uitwijken naar een GT2 look).
993Turbo Vbak aangepast van 4wd naar 2wd.
Het vermogen van de motor is origineel, maar de auto weegt ongeveer 300 kg minder dan een 993Turbo
01 jun 2010 23:33
01 jun 2010 23:48
02 jun 2010 0:28
03 jun 2010 0:37
Jasje Dasje schreef:En die 993 turbo power, begint die nog niet te wennen?
Vindt je het niet vervelend als die 997 GT3 (RS'jes) aan je 'kont' kunnen blijven op de Ring??
03 jun 2010 7:57
03 jun 2010 10:44
06 jun 2010 9:45