Vertel hier over jezelf.
02 jul 2010 22:14
Dag allemaal,
Ik ben Johan, en ben sinds ongeveer 1 jaar de trotse eigenaar van 996 c4 cabrio. De auto is hiervoor van mijn vader geweest, maar sinds hij een nieuwe heeft heb ik mijzelf maar kandidaat gesteld om de auto over te nemen. Ik ben een aantal dingen van plan met de auto, zoals nieuwe uitlaat dempers, nieuw laklaagje, nieuwe multimedia set (eentje zonder cassette player!) en eventueel nieuwe velgen. Voor deze zaken ben ik eigenlijk ook lid geworden van het forum, want jullie hebben hier vast en zeker meer verstand van dan ik. Ook heeft zich vandaag een probleem voorgedaan met de auto, maar dat zal ik nog wel uitlichten in het desbetreffende topic.
Groeten,
Johan
02 jul 2010 22:17
welkom Johan op dit immer gezellige forum
en je kan je probleem hier ook wel neerleggen daar doen we niet moeilijk over
oh ja en pics please
02 jul 2010 22:23
welkom Johan, da's geen verkeerde startin de wereld van Porsche, een 996 cabrio carrera 4!
Succes met de aanpassingen en vooralveel rijplezier (na het verhelpen van het probleem dan).
02 jul 2010 22:31
Welkom Johan, en veel plezier op het forum!
jvanerkel schreef:Ik ben Johan, en ben sinds ongeveer 1 jaar de trotse eigenaar van 996 c4 cabrio.
Ook heeft zich vandaag een probleem voorgedaan met de auto, maar dat zal ik nog wel uitlichten in het desbetreffende topic
Is de motor vroegtijdig toe aan een revisie?
03 jul 2010 1:02
welkom op het leukste forum van Nederland
03 jul 2010 8:11
hoi welkom,
een 996 met casettebandje radio
meen je dat nou
ja dus
03 jul 2010 13:52
welkom met je nieuwe aanwinst....
Laat de foto's maar komen
03 jul 2010 14:18
Welkom Johan, en succes met het upgraden.