Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Eindelijk weer een Porsche!!!

12 aug 2010 11:53

Na bijna 10 jaar eindelijk weer een Porsche. Heb in 2000 mijn Mossgrun metalic Porsche 3.2 carrera (1985) verkocht i.v.m. komst van kids. :cry: Nu eindelijk weer een Porsche. Ondanks het feit dat er diehard Porschefans zijn die alles wat niet luchtgekoeld is afkraken ben ik gegaan voor een supermooie 996 carrera 2 cabrio tiptronic in zwart/zwart. Hij rijdt echt super!! waar ik in mijn oude P in de file nog af en toe moest stoppen op de vluchtstrook om mijn benen even op adem te laten komen van de koppeling e.d. kun je deze P zowel prima dagelijks gebruiken (wat ik uiteraard niet ga doen..) :wink: maar kun je er ook echt mee de hoek om gaan. de bak past zich snel aan an het rijgedrag. Ondanks dat de luchtgekoelde P zeker mijn hart heeft gestolen is deze om eerlijk te zijn echt wel een topper. Ik heb ervaring met beide dus kan en mag het zeggen... Een luchtgekoelde zou ik zeker ook nog willen hebben maar dan wel voor erbij, dus we gaan sparen.....! Ik wil heel graag nog een 911 van rond de jaren 70 hebben en deze modificeren (zwaardere motor 3L turbo ofzo) maar wel de oude uitstraling houden (beetje richting RS zeg maar) Verder heb ik nog wel veel meer wensen maar tja..... (ultieme droom is van elke type Porsche 1 te hebben)

Op naar de volgende Porsches!

P.s. ik wil graag wat foto's laten zien en plaatsen maar krijg dit net voor elkaar (ook bij mijn profiel) wie kan me even in Jip en Janneke taal uitleggen hoe dit te doen? dank alvast!!

Groet Krimson

Re: Eindelijk weer een Porsche!!!

12 aug 2010 12:05

Gefeliciteerd Krimson! :drive: Goede keus, zo'n 996 tiptronic! :salut: :wink:

Krimson schreef:kun je deze P zowel prima dagelijks gebruiken (wat ik uiteraard niet ga doen..)

Waarom uiteraard niet? Ik rijd met de 996 ook dagelijks (40.000km/jaar). Gaat prima, en dit doe ik, uiteraard, liever dan dezelfde kilometers in een Audi of zo :wink:

12 aug 2010 12:09

Ik laat de eer aan Bully om de link voor de foto plaatsen topic neer te zetten!

Veel plezier met je Porsche! Erg mooi zwart/zwart en cabrio...
En ik zeg niks over gevoelige IMS Lager...

12 aug 2010 12:20

Waarom uiteraard niet? Ik rijd met de 996 ook dagelijks (40.000km/jaar). Gaat prima, en dit doe ik, uiteraard, liever dan dezelfde kilometers in een Audi of zo :wink:[/quote]

Ik rijd zo'n 90.000 km per jaar...... wordt iets te prijzig. heb een mooie bak van de zaak (zo'n SUV) en ook nog leuke Saab Cabrio dus zal sowieso wel af en toe afwisselen. kan als ik de P gebruik voor het werk in ieder geval op de zaak tanken dus....

12 aug 2010 12:34

Ben nieuwschierig om de foto's ervan te zien. Ik heb nu een Boxster, ook zwart/zwart maar wil op termijn ook graag een 996 cabrio. Zo kunnen we ook een met de 2 kids uitrijden.

Bart

12 aug 2010 12:47

Bij Album e.d. geeft hij steeds aan foto's zijn te groot of corrupted... Ik wil ze graag laten zien maar lukt me nog niet, dus nog even geduld a.u.b......

Maar hij is echt heel mooi (al zeg ik het zelf) zitten originele GT3 velgen onder van Porsche en sideskirts en mooier uitlaatsysteem waardoor hij niet meer zo braaf oogt.

12 aug 2010 12:54

Veel plezier met je nieuwe aanwinst......
Afbeelding

Binnenkort een nieuwe uitgave:
Suske & Wiske op pad in de 996! :mrgreen:

12 aug 2010 13:22

Welkom...en je foto's zijn dus nog steeds veel te groot om te kunnen plaatsen...verkleinen dus :!: .

bully

12 aug 2010 13:32

[quote="Sigrid"]Welkom...en je foto's zijn dus nog steeds veel te groot om te kunnen plaatsen...verkleinen dus :!: .

Thanks het is gelukt.... Album vullen komt nog wel maar het in ieder geval een fotootje bij mijn profiel zodat jullie beetje idee hebben van de auto!

12 aug 2010 13:57

Gefeliciteerd krimson, mooie combinatie :thumleft: ps je hebt de foto's wel erg klein gemaakt :mrgreen: lijken Rich zijn miniatuurpaardjes wel :lol:

De foto's staan erop....!!

13 aug 2010 20:21

Eindelijk even de tijd gevonden om wat foto's te uploaden.(het is gelukt :ba: ) ik heb zowel foto's van mijn huidige 996 cabrio alsook 2 van mijn oude luchtgekoelde P (zie mijn voorstelverhaaltje)

Ik ben trouwens benieuwd of iemand mijn oude P kent en weet waar deze nu is. kenteken is LP-BH-11 (911 Mossgrun metalic, zie foto's)

Mocht iemand wat weten hoor ik het graag. wil je wat melden over mijn foto's ... ook leuk!

P.s. weet iemand hoe je nummerborden wegwerkt op de foto? deze nitwit lukt het niet en ik wil eigenlijk ook foto's van de voor en nog meer de gave 996 kont erop zetten!
Plaats een reactie