Hahaha....wat een vet forum. Bedankt allemaal!!!
Fotos zijn brilliant al ben ik trotser op wolverine dan die gare sinaasappelkar!
Wel ideaal al dat jullie al de 642 noemden want ik had al wat moeite om soms het juiste te vinden bij wat ik wou haha.
Dat lijstje heb ik nog niet gezien maar zal ik ook zeker even invullen...dr staat hier ook zo onwijs veel!!! Ga de motor (Yamaha VMAX) in ieder geval weg doen....helpt ook al weer....alleen doe ik dat net voordat het geld voor de Porsche dr is.
Betreffende het sleutelen. Heb ik enigzins handigheid met autos....vroeger al wel veel gesleuteld, met name aan een kever (ja, jaa) maar niet zo gek veel....ook dit wil ik gaande de komende tijd dus zien te leren...en om duidelijk in te schatten of het reeel is. Ook ben ik op zoek naar boeken, waaronder de onderhouds en constructie (of hoe je dat noemt) manuals....ook mooi voor in de kast straks als die dr dan eenmaal is. Voordeel is dat ik wel hulp heb (indien nodig) van een monteur dus...al met al moet het gewoon een mooi (maar bovenal realistisch) project(je) worden.
En tot ik ga GT5 spelen......
JA JE MOET TOT DIE TIJD TOCH IETS!!