Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Hi allemaal (beter laat dan nooit)

26 aug 2010 22:37

Hi allemaal!

Na al een lange tijd op het forum te zitten leek het me wel gepast om me ook eens officieel voor te stellen. Al die reacties zonder dat men überhaupt weet wie er achter de nickname schuil gaat moeten maar eens afgelopen zijn.

Ik ben Ralph, 27 en ben inmiddels hard op weg naar mijn derde Boxster. De man van wie ik mijn eerste Porsche kocht waarschuwde me nog: "Wanneer je eenmaal Porsche gereden hebt wil je niets anders meer" en hij begint iedere dag een beetje meer gelijk te krijgen.

De eerste (986 2.7) is, een maand nadat ik hem helemaal had laten restaureren, door een of andere malloot total loss gereden op de A4. Ik had hem toen misschien drie maanden in bezit :(. Ik ben nu bezig om een 987 (2.7) op NL kenteken te zetten, want ja, als je dan toch de weg op moet, dan liever in een Porsche ;). Wat een prachtige wagen en wat een vooruitgang ten opzichte van de 986! De auto voelt veel zwaarder aan, ook al is hij dat niet. Het geluid klinkt beter, hij stuurt strakker en het interieur is ook echt een pré.

Ik werk voor een pensioen uitvoerder aan de aandelen en grondstoffen kant en doe dat met veel plezier, ook al is het toch een beetje de hoek waar de klappen vallen. FYI: Al die bonussen waar mensen het over hebben, klopt niet helemaal, dat zijn meer de banken...

Nu weten jullie ook weer een beetje meer wie ik ben.

Cheers,
Laatst bijgewerkt door sandelow op 03 mei 2011 10:34, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Hi allemaal (beter laat dan nooit)

26 aug 2010 22:44

welkom terug dan maar :wink:

26 aug 2010 23:40

sandelow schreef:. De man van wie ik mijn eerste Porsche kocht waarschuwde me nog: "Wanneer je eenmaal Porsche gereden hebt wil je niets anders meer" en hij begint iedere dag een beetje meer gelijk te krijgen.

+1 (Horn blijft ook verdacht lang op dit forum hangen :mrgreen: )

27 aug 2010 0:42

.. we hebben z'n ontslag-aanvraag niet in behandeling genomen :wink:

Enne, Welkom Cheers :!: :lol:

27 aug 2010 8:23

Welkom Ralph :thumleft:

27 aug 2010 11:07

Welkom op het porscheforum, veel leesplezier :thumleft: :mrgreen:
Plaats een reactie