Bij deze wilde ik me even voorstellen. Mijn naam is Dustin en ik heb verleden week een Boxster S uit 2001 gekocht en wil me graag aansluiten op het Forum. Door alle topics goed te hebben gelezen afgelopen maanden kan ik me dan ook aansluiten.
Foto´s volgen spoedig. Ben nog niet zosnel geweest er al foto´s te van hebben genomen. Heb lekker even gereden afgelopen dagen en ga me nu eens verder verdiepen in de auto en boekjes.
Maargoed, het is een zwarte boxster uit 2001. gekocht in s- gravenzande. geimporteerde auto uit stuttgard meen ik en ingevooerd in 2008. 92000km op de teller. aangekocht bij een particulier en aankoopkeuring bij nootdorp gedaan. alles in orde op een rubber achter na. Dit ga ik binnenkort vervangen en kosten heb ik meegekregen in het keurrapport.
ga binnenkort nog wat foto´s nemen op mooie locatie. nu even op zoek naar side skirts dus mocht iemand een goede site weten? ben op zoek naar de gt-3 skirts of vergelijkbaar
ga binnenkort nog wat foto´s nemen op mooie locatie. nu even op zoek naar side skirts dus mocht iemand een goede site weten? ben op zoek naar de gt-3 skirts of vergelijkbaar