Op veel forums staat dit (sticky) topic, deze mis ik hier, of zie ik hem over het hoofd? Zoja, dan kan die natuurlijk toegevoegd worden.
I.i.g. Wat rijden jullie dus naast een Porsche nog meer?
Voor mijn werk zie ik al meer dan genoeg oldtimer en youngtimers en dus ben ik op zoek gegaan naar wat anders.
Naast mijn witte VW caddy uit 2008 als service wagen rijd ik een heel leuk ander speeltje. Een volledig zelf gebouwde Buggy uit Rvs316Ti met 600cc motor en 160 Pk! Met zijn totaal gewicht van slechts 234 kg en starre direct aangedreven achteras is die behoorlijk pittig! Smiley))
-Volledig Rvs 316Ti Body en rollbars. -Rvs 316Ti Achterspatborden. -Hard chromen starre overbrengingsas. -Geanodiseerde aluminum wielnaven,ketting flens en remschijf flens. -Dubbel Rvs 316Ti uitlaat systeem met Rvs 316Ti spaghetti spruitstuk. -RVS 316Ti hydraulisch schijfrem inrichting. -Achter scharnierend en dubbel lucht geveerd (Vw Polo). -Voor dubbel hydraulisch onafhankelijk geveerd (Wishbone). -Stuurinrichting met kruiskoppeling en wormwiel overbrenging. -Gelagerd met SKF dubbelrijig hoekcontact lagers. -Rvs pedalen. -Dubbele 4 punt gordel. -kuip stoelen. -Gecoate stalen velgen met Maxxis offroad banden. -Hella verstralers. -Airtube RVS 316Ti met twee powerfilters. -600 CC Luchtgekoelde 4-takt 12 kleppen Motor van Yamaha (gehoned). -160 PK - 8500 RPM - Getuned. -ketting aangedreven, directe overbrenging op starre achteras. -Body, achteras, Spiebanen en lagers volledig op sterkte berekend.
EDIT by MOD: ENTER tussen de foto's vervangen voor 'n SPATIE dat scheelt de lezers met 'm breed scherm scrollen
Een Gazelle Fuore (zilvergrijs, met oranje biesje en originele spaakwielen), maar daar heb ik helaas geen youtubefilmpje van Ik ben al blij dat ik centjes voor m'n Boxstertje heb 'Je bent wat je rijdt ...: RVS?
Door de week fiets en trein, in het weekend de P (als de zon schijnt). Verder een Passat 3.2 V6 4-motion. Niet zo wild als je buggy, maar ik moet m'n kinderen ook ergens laten En die 250 PK is ook geen straf
Naast de Boxster is er nog een VW Caddy uit 1996 en een A4 Avant uit 2007.
Tevens ga ik vaker met de Aprilia (Scooter) de weg op, lekker langs het drukke verkeer... en al ik hel erg goede zin heb, en het niet te warm of te koud is met de fiets......
en de traditionele datum op de foto ontbreekt uiteraard niet
Daily Driver : Alfa 159 SW Hobby auto en moto's zijn al jarenlang & vooralsnog Japans - al blijf ik geloven in het tafeltje dek je, ezeltje strek je sprookje