Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Ook even voorstellen

12 nov 2010 23:52

Goedendag, ik ben Matthijs, 23 jaar en heb net een Porsche 911 Carrera 4 Coupe Tiptronic uit 1999 gekocht met 104.000 km. Hij is zwart metalic met een Savannah Turbo interieur en veel opties. Echt een fantastische auto! Zodra ik er achter ben hoe ik foto's moet plaatsen zal ik dat doen.

Ik heb wel erg veel problemen gehad met het All Risk verzekeren van de auto, zijn er meer die dat hebben?

Re: Ook even voorstellen

12 nov 2010 23:56

Welkom Matthijs. Doe je goed op je 23e! :thumleft:
Met all risks verzekeren had ik zelf geen enkel probleem.

12 nov 2010 23:56

klikhier en gebruik de zoekmachine voor de verzekering, gefeliciteerd Matthijs met de aanschaf...Zwart altijd goed. :thumleft:

13 nov 2010 10:54

welkom hier, en we zien idd graag foto's zoals je zelf al aangeeft. Zoals hierboven al gezegd, gebruik de zoekfunctie en je komt veel te weten over het verzekeren van je P (ook icm een jonge leeftijd)..

13 nov 2010 13:25

Welkom en geleficiteerd :thumleft:

Ik had ook problemen met verzekeren voor een redelijk tarief :bang:

13 nov 2010 13:57

Mooi om op je 23e al een mooie P te bezitten.
Zou ik ook wel gewild hebben toen ik zo oud was :mrgreen: maar helaas
zat toen nog op school en had dus veel te weinig geld.

Maar het was/is ook wel heel leuk om de droom lang te hebben (20jr) en een P te kopen als je alle andere zaken op orde hebt (vrouw/kids/huis/werk/enz)

Wat is je droom na de Porsche ?

13 nov 2010 13:58

Unteed schreef:Wat is je droom na de Porsche ?

Een andere Porsche? :cheesy:

13 nov 2010 21:35

Goed bezig Matthijs :cheers: Dacht dat ik er vrij jong bij was :wink: haha geniet ervan!

13 nov 2010 21:38

hoi.

een tippie, bewuste keuze?

13 nov 2010 22:22

Hoi,
welkom op het forum! ben zelf via Turien verzekerd (klassiekerpolis). redelijk betaalbaar.
Wellicht dat je leeftijd meespeelt bij verzekeringsproblemen. Jong + veel PK's = extra risico.
Veel :drive: plezier!

14 nov 2010 2:25

Ja dat is inderdaad waar, jong plus veel pk's is veel risico volgens de verzekeringsmaatsschappijen. Er waren er zelfs bij die mij helemaal niet in dekking (All Risk) wilde nemen...

Ik was eerlijk gezegd eigenlijk niet van plan om een Porsche te gaan kopen. Ik was al een aantal jaren aan het sparen voor een Lotus Exige (2004/2005). Deze kon ik echter niet vinden in de kleur die ik wilde en je levert op luxe/comfort ook alles in. Toen kwam ik deze Porsche tegen en na een proefrit gemaakt te hebben was ik gelijk verkocht!

14 nov 2010 21:34

Goede keuze!!!!

Veel plezier ermee (alhoewel een Exige op circuit ook wel erg lekker is hoor..... maar dan wel voor naast je P!)
Plaats een reactie