Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen

13 nov 2010 16:04

:drive:

Eindelijk weer PK"ssssssss Na 5 jaar zonder 911 pffffff....
De aankoop van mn ,,nieuwe,, 966 c4 , 1999 was dit keer geen impuls aankoop. en ik hoop dat het een goeie is . Ik ben zo'n ,,senior,, die het speeltje maar niet uit mn kop kon krijgen. Woon en werk in Den Bosch.
Vind sleutelen wel leuk, maar heb inmiddels gezien dat het te hoog gegrepen is om motoren e/ o versnellings bak te vernieuwen. Zoek nog naar een fijn adres voor onderhoud en reparaties. Wellicht weet iemand iets in de buurt?
Nou voor vragen en ideen ben ik altijd in..... hansvgulik@hotmail.com

Groet Hans

Re: Even voorstellen

13 nov 2010 16:26

Welkom op het PF

13 nov 2010 16:43

Welkom Hans, er zijn nooit genoeg Porsches in Den Bosch!

Ik breng de mijne al jaren naar Paul Geeris in Heeze. Miischien niet de goedkoopste, wel gewoon erg goed en daardoor op lange termijn misschien juist wél goedkoper :mrgreen:

Waar heb je je 996 gekocht? We zijn overigens gek op foto's hier!

Veel plezier hier en met je P :drive:

13 nov 2010 21:18

Hansvgulik schreef::drive:
Zoek nog naar een fijn adres voor onderhoud en reparaties. Wellicht weet iemand iets in de buurt?
Groet Hans

Waar ging de vorige 911 naar toe?

14 nov 2010 21:42

Welkom. goede keuze ga ik vanuit. heb je een AKK laten doen? wat je anders kunt doen is een servicedialoog bij P centrum eindhoven. dan geven ze aan wat er gedaan moet worden / aan zit te komen. kun je zelf kijken of je dit wel of niet wilt uit laten voeren. ken verder geen onderhoudsadressen in die regio...

14 nov 2010 22:07

Krimson schreef:Welkom. goede keuze ga ik vanuit. heb je een AKK laten doen? wat je anders kunt doen is een servicedialoog bij P centrum eindhoven. dan geven ze aan wat er gedaan moet worden / aan zit te komen. kun je zelf kijken of je dit wel of niet wilt uit laten voeren. ken verder geen onderhoudsadressen in die regio...

Ga ik zeker doen.....ben benieuwd thnx

16 nov 2010 23:39

Niet zo slim als je deze al gekocht hebt :roll:

03 dec 2010 0:36

Wimpie67 schreef:Welkom Hans, er zijn nooit genoeg Porsches in Den Bosch!

Ik breng de mijne al jaren naar Paul Geeris in Heeze. Miischien niet de goedkoopste, wel gewoon erg goed en daardoor op lange termijn misschien juist wél goedkoper :mrgreen:

Waar heb je je 996 gekocht? We zijn overigens gek op foto's hier!

Veel plezier hier en met je P :drive:

Thnx Wimpie Het was, en is, een echte aanrader!!

03 dec 2010 0:37

Master Ken schreef:Niet zo slim als je deze al gekocht hebt :roll:

og....alles komt goed !!!

03 dec 2010 0:39

Master Ken schreef:
Hansvgulik schreef::drive:
Zoek nog naar een fijn adres voor onderhoud en reparaties. Wellicht weet iemand iets in de buurt?
Groet Hans

Waar ging de vorige 911 naar toe?

:ass: :bang: :flush: :scratch: .... wil je nie wete!!!!
Plaats een reactie