Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen

28 nov 2010 16:12

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen:
Mijn naam is Mike ik ben woonachtig in Zoetermeer zuid holland, 40 jaar oud en Getrouwd met Barbara en 1 zoon Liam.
Na veel zoeken en een beetje geluk heb ik 3 weken geleden toch de stap genomen om mijn eerste porsche 996 te kopen, dit is em geworden.
hij is van 2001 en heeft 111K gelopen. hier en daar nog wel wat aan te hobbyen maar das alleen maar leuk.

AfbeeldingAfbeelding

nu nog veel plezier eraan beleven en hier en daar wat opleuken, vandaar denk ik dat dit forum mij zeker aan wat meer informatie kan helpen.

spreek jullie vast wel :D

Mike
Laatst bijgewerkt door M@ikie op 28 nov 2010 17:00, in totaal 4 keer bewerkt.

Re: Even voorstellen

28 nov 2010 16:13

hmm zie alleen dat ik de foto's er niet bij krijg , die staan in mijn Album.
wie weet hoe dit moet?

Mike

28 nov 2010 16:21

als je ff op quote drukt, dan zie je hoe ik het gedaan heb..

Afbeelding
:salut:

Welkom overigens! Mooie P!

28 nov 2010 16:23

doen we ook gelijk je binnenkant even.. :wink: Afbeelding

28 nov 2010 16:26

Welkom Mike, mooie bak :thumleft: mark996 was de sleutel vergeten Afbeelding :wink:

28 nov 2010 16:27

die eer geef ik aan jou... :wink:

28 nov 2010 16:29

haha nou gaat mij natuurlijk alweer te snel,
lukt me nog steeds nie.

[quote][/quote]

maar ze staan er al :cheers:

28 nov 2010 16:33

hier wat leesvoer inzake het plaatsen van foto's.. Je bent niet de eerste die het niet in 1 keer ziet :wink: klik hier

29 nov 2010 0:23

Welkom hier en gefeliciteerd met je cabrio :thumleft:

Vraag me alleen een ding af, hadden de 996jes van 2001 geen volledig witte koplampen standaard?

30 nov 2010 17:46

gefeliciteerd en welkom.

Mooie auto, had mijn keuze kunnen zijn... :mrgreen:

Ik zou sowieso direct lampen in wit uitvoeren. is veel mooier!

30 nov 2010 18:07

Nette wagen, veel plezier ermee!

30 nov 2010 19:40

Die lampen voor kunnen echt niet :bang: is ie een usa import?

30 nov 2010 20:33

Dimitri-Turbo schreef:Die lampen voor kunnen echt niet :bang: is ie een usa import?

Ook van harte welkom op het forum, Mike :D

Trend in 2010 is helder/smoke glas, maar dit was in 2001 natuurlijk niet het geval. Kun je altijd naar eigen wens zo laten of modificeren natuurlijk. Veel plezier in je 996 cabrio!

30 nov 2010 20:56

Welkom hier, en veel plezier :thumleft:

Ps: De statenmaker(Dimitri) is wat nukkig, de stenen vriezen uit de grond en is in vorstverlet :mrgreen:

01 dec 2010 21:39

Tis inderdaad beter met witte lampen, ben aan het zoeken wat er te koop is, suggesties zijn welkom :)

wagen komt uit Duitsland ( is in 2005 naar Nederland gebracht, weet er verder nog heel weinig van, heb deze met een beetje geluk uit een faillissement kunnen kopen, ben nu bezig om de historie uit te zoeken.
moet nog zelfs een onderhoudsboekje hebben, houd me wel lekker bezig :wink:

wagen gaat volgende week naar een vriend en wordt de computer uitgelezen, dan weet ik hopelijk meer.

02 dec 2010 12:29

Hee stadsgenoot...! Welkom op dit forum! Zelf in het bezit van mijn tweede Boxster...goede zaak, meer Porsches in Zoetermeer!

02 dec 2010 12:34

M@ikie schreef:Tis inderdaad beter met witte lampen, ben aan het zoeken wat er te koop is, suggesties zijn welkom :)
...

die witte koplampunits kom je nog wel eens tegen op MP, dus dat zou je even in de gaten kunnen gaan houden.. Of gewoon bij onderdelen gezocht hier op het forum neerzetten en wie weet heeft iemand nog een setje liggen.. En als je toch bezig bent, neem dan ook de zijknippertjes even mee.. :wink:

02 dec 2010 14:02

+1 :salut:

check maar even mijn album dan kun zien dat dat veel mooier is!

03 dec 2010 22:18

ja is zeker een mooier gezicht, zal een s kijken wat er in de aanbieding is

04 dec 2010 17:13

http://link.marktplaats.nl/381720297 :salut: weet trouwens niet of 645 eetjes duur is voor een setje van 2 lampen..

04 dec 2010 18:49

dank je Mark, ik had ze gezien, vindt het idd wel een beetje duur, zoek nog wel ff verder, moet ook knippers erbij hebben dan.
of misschien de komplete unit vervangen voor Xenon, maar dat zal helemaal kostbaar zijn, ben ook nog super gave Led tegen gekomen.

nou ja, eerst de velgen nog aanpakken, zitten wat beschadigingen op en de remklauwen vindt ik zo maar saai.

04 dec 2010 18:51

Jip schreef:Hee stadsgenoot...! Welkom op dit forum! Zelf in het bezit van mijn tweede Boxster...goede zaak, meer Porsches in Zoetermeer!

hey altijd leuk binnen Zmeer, kunnen we ff toeteren :thumleft:
ik zit in Rokkeveen

kom er gelukkig best wel wat tegen, weet niet hoeveel er hier op het forum zitten??

05 dec 2010 18:41

Geen idee, wel ff zwaaien naar de ander als we er een zien!

05 dec 2010 22:08

doen we....

06 dec 2010 0:15

welkom van uit een dorpje naast zoetermeer :mrgreen:
Plaats een reactie