EriC4C schreef:Erwin heeft het land verlaten.
Joost, veel succes met Renntech!
Bedankt!
Inderdaad is Erwin vertrokken naar een zonniger oord en heb ik Renntech van hem over genomen.
Voor degene die mij nog niet kennen zal ik me even voorstellen:
Ik ben Joost Streuper (hier ook al aanwezig als “Gewoon Joost”) en door mijn opa die Porsche-monteur was bij Century in Groningen besmet met het Porsche-virus.
Ongeveer 6 jaar geleden ben ik bij Renntech begonnen. Toen ik kwam solliciteren voor een stage had ik net mijn rijbewijs en een Porsche 924 opgeknapt en mede daarom nam Erwin mij aan. Zo brak een hele leerzame tijd aan, waarbij dagen van meer dan 12 uur geen uitzondering waren. Blijkbaar deed ik mijn werk goed
, want Erwin heeft mij een baan aangeboden. Op deze manier dus een combinatie van werken en leren, waarbij ik 5 dagen werkte bij Renntech en op de vrije maandag naar school ging. Toen ik geld ging verdienen moest de 924 al snel plaats maken voor een 944, die ik 3 jaar later weer heb verkocht om een 944 Turbo te kopen. Deze 944 Turbo is bij sommige van jullie beter bekend als de driftbak van Erwin en aan deze auto had ik zoveel gewerkt dat ik het jammer vond als deze aan iemand anders zou worden verkocht (ook vanwege het vermogen ).
Een tijdje geleden kwam Erwin naar mij toe en vertelde over zijn plannen. Het moraal van het verhaal voor mij was nieuw werk zoeken ….. of de zaak overnemen. Deze beslissing was voor mij snel gemaakt, aangezien ik al jaren alle voorkomende werkzaamheden in de werkplaats verricht en dus wist waar ik voor zou kiezen
.
Hopelijk (weer) tot ziens bij Renntech!