Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Deja Vu

30 jan 2011 18:52

Midden 90'er jaren de voormalige zwarte 964 c4 van Schlager zanger Danny Christian bij MH Peize gekocht en met veel plezier ongeveer 3 jaar in rond gereden.
Na veel andere merken is de keuze maar weer op een 911 gevallen...want het blijft kribbelen.
Onlangs bij Theo Jansen een 997 S cab. aut. uit 2005 gekocht. Zelf had ik ook wel zin gehad in een 997 4S coupe maar ja mijn dochter vind dat cabriolet zo leuk... dus wat doe je dan.
Kortom, ik hoop er net zoveel plezier van te beleven als destijds van mijn 964.

Please to meet you boy's

Blackbike

Re: Deja Vu

30 jan 2011 19:04

aha, de marsupilamiman reed ook Porsche. Wissiknie. Gefeliciteerd met de jouwe.

30 jan 2011 19:10

Gefeliciteerd en welkom (terug)!
Heeft u ook beeldmateriaal?
:thumleft:

30 jan 2011 19:19

Da's lang geleden :lol:

Gefeliciteerd met jouw aankoop!

30 jan 2011 22:03

Afbeelding

http://www.de-ja-vu.nl

Sommige wil je idd vaker tegen komen :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=YjaGNhwUS30&feature=related

30 jan 2011 22:31

Welkom hier, aardig hoor dat je de autokeuze aan de wens van je de dochter aanpast.......

veel plezier aan je nieuwe bolide enneuhhhhh foto's zijn welkom (van de auto wel te verstaan)

31 jan 2011 10:50

welkom hier en we zien graag foto's!! :wink: Oh, en mocht je nog zin hebben in een ritje op zondagochtend 3 april door Duitsland, zie de link onder mijn bericht..

01 feb 2011 21:03

Afbeelding Afbeelding

Mod: ENTER tussen de foto's vervangen door 'n SPATIE :idea:

Nou, dit is´m dan!
67k op de teller. tip. met sportstoelen, bose sound, tel/nav, psm, spacers, xenon, sportuitlaat en multifunc st. wiel.

3 April gaat misschien wel lukken, ik zal me er even over beraden.

01 feb 2011 22:57

:shock: :shock: :shock:

wat een mooie P :!: :thumleft:

01 feb 2011 22:59

Mooie wagen, was vandaag toevallig bij Rob Goossen en daar stond een 997 4S cabrio volledig gestript.... eigenaar wilde van alles gespoten hebben (middenconsele, schalen) en in leer verpakt hebben (dashboard, zonnenkleppen ed.), led voorverlichting en achter nieuwe type ... zag er wel super uit!
Deze auto was in het donkerbruin met. (Mocca?) en dito kap! kost een bak met geld maar dan heb je wel een persoonlijke auto :thumleft:

01 feb 2011 23:12

:thumleft: mooie bak blackbike 8)

02 feb 2011 11:39

Mooie auto hoor, mag bij mij ook wel op de oprit.
Welkom hier trouwens.

02 feb 2011 11:42

Welkom terug, en veel plezier met deze mooie 997 :salut:

22 feb 2011 2:24

Mijn eerste indruk met mijn 997s in vergelijk tot mijn oude liefde de 964 c4.

Ze zeggen weleens 'oude liefde roest niet' en dat is zeker zo, maar zo'n 997s weet het je verdomd moeilijk te maken wat dat betreft want wat rijd dat geweldig!
Strak, hard EN ook nog comfortabel. Mijn 964tje stond na een sportieve rit wel eens te puffen als een hardloper met ernstig overgewicht maar met dik 250 op de teller (over de grens) gedraagt de 997 zich alsof het geen enkele moeite kost en de olietemperatuur nog keurig op 95 graden.

Nou ja... ik vertel natuurlijk niets nieuws op dit forum, een 997s heeft natuurlijk 'n bootlading meer pk's maar in vergelijking met mijn oude 964 is dit absoluut de overtreffende trap in het kwadraat qua rijbelevenis.

Lucht- of watergekoeld; het zal me allemaal een worst zijn. Het is maar techniek en wat voor mij telt is het gevoel dat overblijft... de belevenis van het rijden, sturen,remmen, accelereren... bochten aanvallen, KNALLEN!
en dat is dus zoveel anders (lees sensationeler) dan in mijn oude beestje dat ik vrees dat de 'oude liefde' voorgoed tot het verleden behoort.

Alles dik in orde dus? Volmondig ja... of

had ik toch die handgeschakelde coupe moeten nemen... zucht. :?

Veel rijplezier iedereen.

Blackbike

22 feb 2011 2:35

:thumleft:

22 feb 2011 6:57

:shock: wat een auto.. welkom :thumleft:

22 feb 2011 21:06

Tja hetzelfde meegemaakt : van 3 verschillende luchtkoelers (964,993,993tt) nu naar 9974s (wemcoupe en handbak) en kan jou bevindingen alleen maar bevestigen. Sorry luchtkoelertjes...

22 feb 2011 21:16

niks sorry ;-) beide zijn geweldig :mrgreen: . Als ik de middelen had kwam er een waterkoker bij. De luchtkoeler zou ik dan, zoals nu, voor speciale dagen gebruiken en de waterkoker meer voor dagelijks gebruik. :drive:

22 feb 2011 21:54

Die nieuwere 11-jes zijn natuurlijk ook gewoon betere auto's.
Veel plezier ermee! :popcorn:
Plaats een reactie