Thnx voor de tips
AKK is/was niet meer mogelijk, het is een beetje een impulsieve aankoop, na een proefrit van 130km ik had er al een paar heb laten schieten of was net te laat, maar heb er wel 2 montuers naar laten kijken en ben zelf ook wel redelijk technisch
Het is een gok ik weet het onderhuids is het lastig te zien, maar het voelde goed aan het oppakken van de motor en schakelen geen rare bijgeluiden e.d.
ik kreeg een mega inruil terug voor mijn astraatje van 2004, 1000,- meer dan bij de rest , deze Porsche kost mij dus 7500 euro excl inruil, verder ben ik inmiddels wel stevige onderhoud rekeningen gewend!!!
Laatste beurtje voor mijn Scooter was ook 1600 euries 40.000km beurtje en dat ding vreet ook banden elke 7000km een nieuwe achter a 150,- euro das 3 a 4 maanden
de Porsche is echt er voor er bij, o.a. boodschappen en de eventueele langer afstanden en in de winter, het merendeel rij ik op de Piaggio mp3 dat is een stuk sneller geen last van Files e.d.
De vervanging van de achterruit heb ik er bij gehannes, dit wordt wel weer een plastic exemplaar maar die vervang ik tzt wel door een glazen versie
zover mijn informatie nu reikt is deze Boxster alleen voor reclame doeleinden gebruikt en telkens met andere folie beplakt vandaar dat de blanke lak af en toe mee getrokken is, op de kap zitten ook wat vlekken in maar ik wil er toch een hardtop bij hebben ik heb namelijk geen garage, een kennis van mij is plaatwerker/ autospuiter die laat ik hem wel voor weinig overspuiten tzt
eerst er maar is wat km's mee maken!!!!
Vrijdag kan ik hem ophalen, althans als de bank mee werkt, want geld overmaken van je spaar naar betaalrekening, dat verdwijnt dan ineens op een tussen rekening voor een paar dagen
Onderhoudsboekjes zitten er bij en zijn keurig afgetekend tot 30.000km in Duitsland en daarna bij een dealer in Nederland (welke weet ik zo even niet meer) maar de laatste beurt was bij 88.000km en zover ik begrepen heb, is de auto meegekomen als inboedel uit Duitsland in 2007 maar goed het is een 14jaar oude auto die mag best wel een eigenaartje meer hebben gehad toch ???