Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen: hoefnix

12 mei 2011 9:44

Op dit moment ben ik op aan het kijken naar een boxster of misschien een 996 cabrio.

Tot nu toe vooral oldtimers, bijv austin healey 3000 mkII, en lotus super seven gereden, maar mijn vrouw wil graag wat meer luxe... een Porsche hebben we besloten.

Deze boxster willen we eens gaan bekijken: http://link.marktplaats.nl/447946966
Iemand bekend met de verkoper?

Hoefnix

Re: Even voorstellen: hoefnix

12 mei 2011 9:47

Welkom.
ken de verkoper niet. Wel een hele mooie wagen voor een redelijke prijs, m.i.

12 mei 2011 10:51

welkom hier!

@gast, hoe kun je dat nou zeggen?? :wink: De laatste van wie ik verwacht dat ie een 996 niet per definitie op nummer 1 zet.. :wink:

Ik zou dus mooi gaan voor de 996 (dan heb je tenminste 4 zitplaatsen).. Maar even zonder gekheid, voor mij zou bij de keuze tussen een Boxster en een 996 toch ook meespelen dat de 996 een 911 is (hoe treurig deze afweging ook mag klinken)..

12 mei 2011 11:47

Prachtige boxster die op MP! Zou die altijd kiezen ipv 996. Zou niet eens twijfelen. Nieuwere auto, nieuwere looks, mooie kleurstelling, mooie wielen. Niks mis mee!

Veel plezier met de zoektocht.

12 mei 2011 13:40

Mooie auto! Qua prijs.... Tja.... Laat ik het zo zeggen.... De mijne kostte minder :)

12 mei 2011 14:39

hoefnix wordt een beetje nestorix en dan zoek je een 996, kan de rollator ook mee :cheesy:
so far voor het sportwagenimago :roll:

12 mei 2011 14:50

Maar ja, een 996 kostunrix of wat.

12 mei 2011 14:57

Maar je krijgtooknix

12 mei 2011 14:59

vriend ,met een boxster kan je niet alles meer zeggen :D :wink:

12 mei 2011 15:02

welkom. mooie auto in de link. Boxster is goede auto maar ik ga toch liever voor 996 maar dat is puur persoonlijk. succes met je zoektocht

12 mei 2011 15:02

/me zegtooknix ;-)

12 mei 2011 16:17

Mijn vrouw zeurde ook om wat meer luxe. Ik heb ze toen maar een stoomoven gegeven.

12 mei 2011 16:23

austin healey 3000 mkII, en lotus super seven echte mannen auto's, gaan voor de 911 :wink:

12 mei 2011 16:46

+ 1
& Welkom Hoefnix :cheers:

Of je moet een Boxturix met biturbo vinden :ba: :ba: :ba:
da's ook sportief hoor :drive:

12 mei 2011 21:14

Mooie Boxster, is helemaal af :thumleft:

12 mei 2011 21:51

Idem, mooie Boxster, in een goede kleur- en interieurcombi! Als je maar met 2 personen hoeft te rijden, zou ik voor de Boxster gaan.

12 mei 2011 22:22

Jeroen C3.0 schreef:Prachtige boxster die op MP! Zou die altijd kiezen ipv 996. Zou niet eens twijfelen. Nieuwere auto, nieuwere looks

Opvallend dat juist iemand met een 35 jaar oude auto dat zegt :wink:

12 mei 2011 23:28

Welkom.
Prachtige Boxster.
Transmissie?
Een tiptronic is een echt genot (in file land Nederland).
Je echtgenote zal na een ritje zeggen dat ze echt genoten heeft.
Jij zal dan weer genieten van haar :ba:

13 mei 2011 0:13

En zo heeft iedereen z'n eigen reden om ergens voor te kiezen ... :cheers:
Eigenlijk denk ik dat iedereen tevreden met je keus zal zijn, zolang het maar Porsche is :res:

13 mei 2011 9:59

De keuze boxster of een 996 is dus lastig... M'n rollator hoeft de komende jaren nog niet mee :P

Het achterbankje in een 996 heb ik bekeken maar niet getest. Dat is toch meer voor de sier dan dat je er echt op kan zitten, of vergis ik me? Ik ga de boxster in ieder geval bewonderen :D

En... wat Kostunrix betreft, er gaat geen vis mee in een Porsche. :drive:

13 mei 2011 11:24

Franz schreef:Mijn vrouw zeurde ook om wat meer luxe. Ik heb ze toen maar een stoomoven gegeven.

Moest er bij ons ook persé komen in de nieuwe keuken, want zo gezond, zo lekker , bla bla bla. Combi stoom hete lucht, bovenop nog een hete lucht oven, want de stoom was toch wel een beetje klein....

Wordt nooit gebruikt.... :roll: "Tsja, ik vergeet steeds dat we hem hebben, moet hem weer helemaal droogmaken na gebruik, moet nog eens goed utzoeken hoe het allemaal moet, wat er allemaal kan etc...."

:roll:

Lekkere des-investering dus!

13 mei 2011 11:29

erwin996 schreef:
Jeroen C3.0 schreef:Prachtige boxster die op MP! Zou die altijd kiezen ipv 996. Zou niet eens twijfelen. Nieuwere auto, nieuwere looks

Opvallend dat juist iemand met een 35 jaar oude auto dat zegt :wink:

:lol:

Blijft lastig hoor, tis allemaal mooi. Zeker ook een 996, maar vind (sorry!) vaak alternatieven voor een 996 zelf net iets interessanter. Zou liever een oudere 993 cabrio kiezen dan een 996 of inderdaad deze nieuwere strakke nieuwe boxster S ook.... Maar hangt er zeker van af wat je met de Porsche gaat doen. In mijn geval pure fun auto. Zeker niet voor iedere dag, dan zou een 996 coupe een veel logischere keuze zijn. (in dat geval graag een 996 TT, dank u! :thumleft: :lol: :wink: )

13 mei 2011 13:27

Welkom Hoefnix,

Inderdaad hele mooie Boxster. 't is dat ik mijn achterbank nodig heb voor de kinderen...
bankje is trouwens best bruikbaar voor kinderen tot ongeveer 10-12. Of voor 1 lenige volwassene :mrgreen:

13 mei 2011 21:54

boxster is een lekkere stuurders auto :thumleft: .... zeker de wagen die jij hebt gezien met de combinatie kleur en interieur vind ik helemaal top.

Gewoon lekker gaan kijken, praten en eventueel laten keuren (als je verstand dit goedkeurd)....

Suc6

13 mei 2011 22:05

Jeroen C3.0 schreef:
Franz schreef:Mijn vrouw zeurde ook om wat meer luxe. Ik heb ze toen maar een stoomoven gegeven.

Moest er bij ons ook persé komen in de nieuwe keuken, want zo gezond, zo lekker , bla bla bla. Combi stoom hete lucht, bovenop nog een hete lucht oven, want de stoom was toch wel een beetje klein....

Wordt nooit gebruikt.... :roll: "Tsja, ik vergeet steeds dat we hem hebben, moet hem weer helemaal droogmaken na gebruik, moet nog eens goed utzoeken hoe het allemaal moet, wat er allemaal kan etc...."

:roll:

Lekkere des-investering dus!

Die van jullie kunnen kennelijk koken, die van mij daarentegen kan.......... :mrgreen:
Plaats een reactie