proficiat, veel gelukkige kms gewenst
996 turbo goeie keuze!
heb een tijdje geleden met zo een turbo tiptronic gereden...
man, dat ding is snel. en het blijft maar gaan,
een kickdown tegen 120, is kleine (zeer kleine) vertraging, en dan versnellingkje terug, dan gaat hij als een speer, maar denkt de tiptronic, niet genoeg, nog een verscnellingkje terug..... wat volgt is niet voor jeugdige lezers.. .het ding gaat dan als een raket... die power, en hij stopte pas toen ik op 240 de voet van het gas haalde, eindje verder betrapte ik me erop dat 270 ook zo te halen is
wel gevaarlijk ding, heb er een leuke tour mee gemaakt op droog, (op- en afritten) en bij een kickcown, kan de tractie controle soms niet 100% volgen, die komt dan wel.
Maar ik heb er ook mee gereden met de tractie controle uit...
Wel, dit is een auto die de mannen van de jongens scheidt... hier moet je controle en zelfkennis hebben... overal waar je wil zet je hem dwars, en als het nat licht, zelfs soms waar je het niet wil... 'altijd paraat' is hier aan de orde...
Tot dusver de enige auto waar ik dat gevoel gehad heb.
Van horen zeggen heb ik gehoord dat een 930 nog bruter is, (en dan spreek ik niet over de topsnelheid, maar over de power die vrijkomt en hoe die power vrijkomt)
dus die staat nog op mijn wishlist
in alle geval, VEEL plezier er mee, en hou ons op de hoogte hee...met fotokes en verhalen.