Ik heb me 10 minuten geleden aangemeld en wil me natuurlijk even netjes aan jullie voorstellen.
Allereerst het lijstje:42 jaar
Getrouwd met Marco
Ondernemer in hart en nieren
De Cayman is mijn eerste Porsche en zeker niet de laatste. Hier had ik eerder mee moeten beginnen
Seat Leon FR 2.0 TFSI
Porsche 911 Targa uit 1969
Ik ben erg vergevingsgezind
Steve Jobs, mijn inspirator
Waarom een Porsche? Ik was toe aan een nieuwe auto en had mijn zinnen gezet op een Audi TTS en wist precies hoe die samengesteld moest worden. Met die kennis stapte ik de showroom binnen, klaar om te bestellen. En wat daar gebeurde was een grote teleurstelling, zeg maar verkoop blunder... Ik zal de details besparen, maar het kwam er op neer dat ik binnen een kwartier weer buiten stond, zonder een koopcontract in handen. Een beetje ontdaan ben ik naar de Porsche dealer doorgereden om 'zomaar eens te kijken'. Ik werd ontvangen zoals ik als klant ontvangen wil worden. Het was meteen een warme deken. Ik vertelde dat ik me nog niet eerder in Porsches had verdiept en dat ik niet eens wist of ik wel interesse had. Dat maakte allemaal niets uit. We hadden een goed gesprek over alle mogelijkheden en ruim 2 uur later reed ik in een witte Cayman het terrein af voor een proefrit van maar liefst 5 dagen...
De rest hoef ik niet te vertellen, want jullie weten: rijden = kopen
Het is genieten, elke keer als ik naar mijn auto loop en in stap. Nog nooit heb ik zolang genoten van een auto zonder alweer verder te kijken naar de volgende. En als er een volgende komt, dan is het een absoluut een Porsche.