Zaterdag was het dan eindelijk zover. Samen et mijn vriendin met de trein naar Zwaag (boven Amsterdam). Na een overstap in Amsterdam keurig opgehaald op station Hoorn door de verkoper van de auto. Daar aangekomen stond de Porsche klaar. Keurig schoon, maar had naar mijn mening net wat beter gepoetst kunnen worden.
Ter plekke de betaling verricht en de sleutels in ontvangst genomen onder het genot van een kop koffie. Daarna was er eigenlijk niets meer. Ik vindt het zelf wel altijd prettig als een verkopende partij vol enthousiasme je nieuwe aanwinst laat zien en je een uitleg geeft van de auto zodat je alvast weet waar alle knopjes voor dienen en je alles terug kunt vinden.
Uiteindelijk ingestapt en vol trots met de auto de weg op. Jammer is wel dat het eerste wat je vervolgens opvalt de melding is op je dashboard die aangeeft dat het verstandig is om een benzinepomp te bezoeken. Dus na een tankbeurt uiteindelijk weer richting Eindhoven vertrokken.
Wat een genot om in deze auto te mogen rijden. Onderweg geeft de auto je direct het gevoel dat je altijd voldoende vermogen over hebt om op welke snelheid dan ook lekker weg te kunnen accelereren. Onderweg merk je ook pas de magische werking die Porsche heeft op de rest van het verkeer. Te pas en te onpas gapen mensen je aan en maken mensen je duidelijk dat ze je auto meer dan OK vinden

Wat dan na de toch terug huiswaarts nog eens ff lekker onderstreept dat je zojuist de beste aankoop tot nu toe hebt gedaan uit je auto geschiedenis.
Vor diegene die nog twijfelen over de aanschaf van een Porsche...go for it!
Groeten,
Erwin