Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Dag allemaal

28 sep 2011 16:18

Beste allemaal,

Ook ik zal mij even aan jullie voorstellen. Ik kom uit het zuiden van het land en heb een enorme auto “tik”. Ik kom uit een echte autofamilie. Wij hebben vele jaren diverse merken vertegenwoordigd en ben zelf ook al jaren werkzaam binnen deze branche.

Reden dat ik mij op dit forum heb aangemeld is omdat ik graag van jullie “experts” wat advies en tips zou willen ontvangen. Ik zou heel graag een Porsche willen aanschaffen. Ben er alleen nog niet helemaal uit welke Porsche. Laat ik allereerst melden dat mijn droom auto een 993 4s is, deze is helaas voor mij (nog) onbetaalbaar. Ik vind de looks en techniek fantastisch! Mijn budget is echter +/- 25.000,-.

Ik vind de 964 ook een topper, rijdt ook super. Ik heb echter geen idee wat de goede en minder goede punten van de 964 zijn. Waar moet ik op letten bij zo’n type auto? Ga ik voor een 2 of 4 wiel aangedreven auto? Wat ben ik ongeveer kwijt aan reparaties?

De Porsche zal enkel in de weekenden en vakanties gebruikt worden. Ga er dan gemakshalve vanuit dat ik niet meer dan 10.000 km per jaar ga rijden.
Als iemand mij op weg kan helpen hoor ik dat graag!

Thanks.

Re: Dag allemaal

28 sep 2011 16:48

Je kunt voor €25.000 een leuke 964 vinden, betreft C2 of C4 dit geheel wat je zelf wil, toen ik opzoek was naar een 964 moest dit een C2 worden en uiteindelijk rij ik nu een C4 :mrgreen: Wat voormij belangrijk was is de onderhoud historie, de 964 kan namelijk snel in de papieren lopen wat kosten betreft.

Verder, wat voor Km-stand wil je hebben
de kleur, tip of handgeschakeld, met of zonder airbag (waarbij je ook weer moet letten of de motor een modificatie heeft gehad of niet)

28 sep 2011 17:09

De Vlieger schreef:Beste allemaal,

Ik heb echter geen idee wat de goede en minder goede punten van de 964 zijn. Waar moet ik op letten bij zo’n type auto? Ga ik voor een 2 of 4 wiel aangedreven auto? Wat ben ik ongeveer kwijt aan reparaties?

Als iemand mij op weg kan helpen hoor ik dat graag!

Welkom op dit forum.
Om je op weg te helpen raad ik je aan om eerst de zoekfunctie te gebruiken. Jouw vragen zijn ettelijke keren reeds beantwoord.
Mocht je daarna nog vragen hebben stel ze gerust. :salut:
Veel plezier met lezen en zoeken... :thumleft:

28 sep 2011 17:11

Neem een 3.2. Puurder zonder electroshizzle.

29 sep 2011 8:57

Helder. Bedankt voor jullie reacties! Zal eens rondsnuffelen op dit forum. Ik zie dat ik inderdaad niet de enige ben met deze vraag!

29 sep 2011 9:10

wolf schreef:Neem een 3.2. Puurder zonder electroshizzle.

Of een SC...nog lichter en minder electronica en goedkoper! En wegenbelasting vrij! :lol: :wink:

29 sep 2011 9:10

Maar een mooie 964 is zeker goed mogelijk, happy hunting!
Plaats een reactie