29 okt 2011 22:07
29 okt 2011 22:18
29 okt 2011 22:20
29 okt 2011 22:22
er zitten er 4 ofzo volkomen uit het zicht onder het dashboard, en je ziet niet hoe hard je rijdt tussen 140 en 260 omdat je stuurrand er dan voor zit
30 okt 2011 9:31
Olaf schreef:... bovendien mag je maar max. 130 km/uur in NL
30 okt 2011 9:42
30 okt 2011 11:18
30 okt 2011 11:27
30 okt 2011 13:30
30 okt 2011 13:36
30 okt 2011 21:16
30 okt 2011 21:20
30 okt 2011 22:00
30 okt 2011 22:23
30 okt 2011 22:32
30 okt 2011 22:37
30 okt 2011 22:40
30 okt 2011 23:45
31 okt 2011 0:11
31 okt 2011 10:00
31 okt 2011 10:41
frankv schreef:
Met de 964 vandaag even op en neer geweest naar Friesland om wat kilometers te maken. Aan de ene kant om zelf aan de auto te wennen, aan de andere kant om de auto eens goed op temperatuur te laten komen en te kijken of hij echt goed is.
Ik had idd een bocht bij Emmeloord die echt verschilt in of je hem neemt met een BMW of met deze 964. Bij de BMW laat je gewoon gas los als je het idee hebt dat je iets te hard gaat. De 964 liep een beetje weg over de voorwielen en ik realiseerde me ineens dat deze bocht in een 964 misschien wel wat anders "werkte". Alles kwam goed, gewoon heel licht gas er op gehouden ipv geremd en we kwamen er mooi door.
.
31 okt 2011 13:11
31 okt 2011 14:02
31 okt 2011 17:04
31 okt 2011 17:12