Goedendag, het is alweer enige tijd geleden dat ik mij heb aangemeld op het forum
Ik ben Mark en kom uit Overijssel.
3 jaar geleden heb ik mijn hobby beeindigd, restauratie van Triumph.
Na de restauratie (boddy off) van een tweetal tr6 en en een spitfire in concoursstaat gestopt met deze hobby.
Eind vorig jaar toch weer op zoek naar een cabrio. Porsche stond al enige tijd op mijn lijstje.
Ik heb inmiddels aangekocht een Nederlands geleverde Boxster S van 2005 met een echte km stand van 17900km. De auto is aangekocht bij een bovag bedrijf die de auto in opdracht van de tweede eigenaar te koop had staan. De vorige eigenaar is overleden. De eerste eigenaar heeft de auto slechts 10 maand gereden en er 2000km mee afgelegd.
De auto had enig achterstallig onderhoud op leeftijd, niet op km. De enige beurt was uitgevoerd 2,5 jaar geleden (8000km).
Na een aankoop keuring bij Porsche centrum Limburg besloten de auto te kopen.
Het achterstallig onderhoud laten uitvoeren bij Porsche centrum twente.
Kleine beurt,nieuwe bougies,check ployriem,nieuwe remvloeistof, aircoservice helaas lekke waterpomp. Deze ook laten vervangen tezamen met het vernieuwen van de 22l koelvloeistof.
Configuratie:
Zilver met cacao kap en interieeur
Volleder
Sportstoelen verwarmd
Sport Chrono/PASM
Cruise control
Middenconsole in kleur
Verkorte schakelweg
PDC
Navi met cd wisselaar
Bosse sound system
Klasse 5 alarm
19 inch carera S
Wat te doen: Deze winter de wielen en wiel kuipen grondig reinigen/poetsen
Kleine beschadiging aan de voorbumper repareren
Auto kleien en een wax behandeling.
Inbouw Denson gateway 500
Tot nu toe zeer tevreden over de auto.
Ik woon 2 km van de duitse grens. Twee weken geleden op de A31 even de 255km/h aangetipt. Een leuke ervaring.
In mijn Album een aantal foto's
Groet Mark
Laatst bijgewerkt door
Boxster2010 op 09 nov 2011 22:54, in totaal 3 keer bewerkt.