Vertel hier over jezelf.
19 feb 2012 21:27
Beste Porsche fans,
na een lange zoektocht eindelijk gevonden een complete, originele en schadevrije 911 Carrera uit 1984! Ben blij met de aankoop en heb nog een paar maandjes om alle "puntjes" op de bekende i te zetten alvorens mijn aanwisnt de Nederlands wegen op gaat.
Ik hoop op het forum de contacten met Porsche fans te kunnen aanhalen en onze gezamenlijke hobby / passie met elkaar te kunnen delen!
Gr. Wilfred Dijkstra
19 feb 2012 21:50
Welkom Wilfred
3.2 uit de usa?
19 feb 2012 21:55
Yes, California. Altijd binnen gestald geweest dus wel de voordelen van het warme klimaat maar niet met de nadelen. Dashbord is niet geknapt, bekleding niet verkleurd en de rubbers niet uitgedroogd. Ook hele historie bekend en gedocumenteerd!! Nog het onderhoudsboekje inclusief de bekende stempeltjes van de Porsche dealer tot 2011 !!
19 feb 2012 22:00
Wilfred welkom!1
Zo te lezen heb je een lucky 911 te pakken. Ben benieuwd naar je eerste ervaringen en foto's.
19 feb 2012 22:03
Welkom!!! En we zijn dol op foto's?!!
19 feb 2012 22:04
nice. hoeveel miles? particulier?
19 feb 2012 22:06
Thanks!
Hoop dat de auto ook "lucky"blijft
Deze week naar de RDW en kenteken aanvragen. Daarna volgen meer foto's !
19 feb 2012 22:07
Welkom, nog even geduld en dan lekker
Veel plezier!
19 feb 2012 22:07
170.000 miles, genoeg dus! Zal zorgen voor meer foto's de komende week!!
19 feb 2012 23:39
Welkom?
Harbrinkhoek, da's om de hoek bij Almelo en vlak bij de 31: lekker hard scheuren!
19 feb 2012 23:45
Welkom!, hopelijk ga je er veel plezier aan beleven.
Tot ziens op een van de komende toertochten en/of meetings!
Jean-Pierre
20 feb 2012 18:23
welkom hier! ben benieuwd naar de foto's!
20 feb 2012 18:43
revisietje al gedaan?
20 feb 2012 21:38
Welkom
21 feb 2012 22:22
Dank voor alle reacties! Goed om zo ontvangen te worden als je nieuw op een forum komt!
Update:
auto is voor de rdw geweest, geen bijzonderheden. APK keuring, geen bijzonderheden, behoudens 4 nieuwe bandjes. Nu even wachten op het kenteken! Periode in de "wacht" 4 tot 5 werkdagen. Komt een "nieuw" kenteken op en geen oldtimer kenteken. Baal ik een beetje van maar ga burgelijke ongehoorzaamheid toepassen en ga de ouderwetse blauwe platen bestellen. Aanstaande vrijdag tijd ingepland voor de fotosessie van de auto en zal aansluitend de foto's plaatsen zodat jullie ze kunnen bekijken.
Hoop inderdaad jullie snel live te ontmoeten op een bijeenkomst!
Gr Wilfred
21 feb 2012 22:32
wede68 schreef:Komt een "nieuw" kenteken op en geen oldtimer kenteken. Baal ik een beetje van maar ga burgelijke ongehoorzaamheid toepassen en ga de ouderwetse blauwe platen bestellen.
De blauwe kenteken platen zijn vanaf 1 Januari 1978 vervangen voor gele
begrijp dus niet goed waarom je op een 84'er
911 Carrera 3.2 blauwe platen wilt schroeven
21 feb 2012 22:55
Daar heb je een punt!
Lange periode gekeken naar een nog oudere porsche en "gewend"aan de blauwe platen. Eigenlijk dus misplaatst sentiment!
01 jul 2012 20:34
Het heeft even geduurd maar vanmiddag eindelijk de rust gevonden om de gemaakte foto's te plaatsen in mijn album!
Afgelopen periode flink aan het poetsen geweest en aan het inventariseren welke zaken de komende jaren nog aangepakt "moeten" worden.
Verlangslijste:
Originele Blaupunkt.
Europese "look" ipv Amerikaans.
Carrera achterspoiler.
Origineel alarm weer werkend krijgen.
Beide stoelen zullen komende winter opnieuw worden bekleed. Leer is besteld en genoeg om ook het sportstuur mee te bekleden. Tevens krijgen de velgen een nieuwe chroom laag
Ondertussen heb ik de eerste 1.000 km touren er op zitten en de auto heeft zich fantastisch gehouden! Grote beurt en lekker rijden!!
Hoop jullie snel te treffenop een meeting
Gr Wilfred
01 jul 2012 20:36
Het heeft even geduurd maar vanmiddag eindelijk de rust gevonden om de gemaakte foto's te plaatsen in mijn album!
Afgelopen periode flink aan het poetsen geweest en aan het inventariseren welke zaken de komende jaren nog aangepakt "moeten" worden.
Verlangslijste:
Originele Blaupunkt.
Europese "look" ipv Amerikaans.
Carrera achterspoiler.
Origineel alarm weer werkend krijgen.
Beide stoelen zullen komende winter opnieuw worden bekleed. Leer is besteld en genoeg om ook het sportstuur mee te bekleden. Tevens krijgen de velgen een nieuwe chroom laag
Ondertussen heb ik de eerste 1.000 km touren er op zitten en de auto heeft zich fantastisch gehouden! Grote beurt en lekker rijden!!
Hoop jullie snel te treffenop een meeting
Gr Wilfred
01 jul 2012 21:09
stoelen opnieuw bekleden? kan me herinneren dat toen je de auto pas had gekocht je aangaf dat de stoelbekleding nog helemaal in orde was?
toch niet naar je zin?
01 jul 2012 21:17
Dat klopt
De bijrijderstoel is inderdaad mooi oud geworden. De bestuurdersstoel bleek toch uitgedroogd te zijn waardoor er al snel scheurtjes in het leer kwamen! Kies er nu toch voor om de stoelen en het sportstuur nieuw te laten bekleden. Mooi winterproject!
01 jul 2012 21:18
en weer in originele uitvoering of kies je voor iets anders?
01 jul 2012 21:22
Origineel.
Geperforeerd leer voor de stoelen en voor het stuur uiteraard niet geperforeerd leer.
01 jul 2012 21:48
Beetje laat maar toch WELKOM.
Mooie P!
02 jul 2012 10:45
Mooie auto idd, ik mis de vervanging van de koplampen in je lijstje, deze zien er melkachtig uit.
Deze vervang je toch zeker?!