Vertel hier over jezelf.
14 maart 2012 23:26
Nieuwe forumer...
Vlaming,
Midlife,
3 kids (passen dus niet samen in één Porsche),
en op zoek naar m'n eerste Porsche....
Zou hier geen 3.0 of 3.2 passen?
Alle tips welkom...
Vooraf merci!
Gertie
Laatst bijgewerkt door
Gertie op 26 jun 2012 21:28, in totaal 1 keer bewerkt.
14 maart 2012 23:44
Welkom. Een budget is wel een aardig uitgangspunt!
14 maart 2012 23:45
He Gertie
Zou hier geen 3.0 of 3.2 tussen dit allegaartje passen?
Targa toch?
14 maart 2012 23:46
Afhankelijk van vele zaken....
Max. 20.000?
14 maart 2012 23:49
bully schreef:He Gertie
Zou hier geen 3.0 of 3.2 tussen dit allegaartje passen?
Targa toch?
Bij voorkeur targa, als die te vinden is.
Ook proper kleurtje
Ook niet te veel km. 200.000 max.
Ook zo origineel mogelijk.
Bij voorkeur geen Amerikaan. Alhoewel???
14 maart 2012 23:56
Welkom.
Al eens in een 3.0 of 3.2 proefgereden?
Doe maar en dan ook nog een 964. Dan pas verder kijken...
15 maart 2012 0:33
Bij voorkeur geen Amerikaan
Beter een roestvrije amerikaan in goeie staat dan een italiaan met dubieuze kmstand
15 maart 2012 0:49
bully schreef:Gerestaureerde 3.2 voor 25k
klik en een SC, akk hier bekend voor 16k.
klik
En de witte
targa . De 3.2 is door cabriowim gerestaureerd.
15 maart 2012 8:49
3 kids (passen dus niet samen in één Porsche)
Zonder ega erbij lukt mij dat wel hoor...
15 maart 2012 9:29
needless to say (geen aandelen)... voor topic starter. als je opzoek bent naar 3.2 en die zinn metalic valt binnen je budget en hij is niet al te lang geleden door wim (timo) volledig gerestaureerd. Dan is het een koopje en auto is perfect, in nieuwstaat.
15 maart 2012 18:03
bully schreef:Bij voorkeur geen Amerikaan
Beter een roestvrije amerikaan in goeie staat dan een italiaan met dubieuze kmstand
de witte targa is dan wel een amerikaan maar wel een met een + (motor/koppeling)
15 maart 2012 19:55
@ porschenot: is de Amerikaanse Targa je dan bekend?
@ Justin: de 3.2 Zinn Metallic is helaas iets (?) boven mijn budget. Daarenboven geen targa...Zelfs geen schuifdak.
Voor een 3.2 Targa, door cabriowim gerestaureerd, had ik waarschijnlijk wel de financiële directeur bij ons thuis geprobeerd te overtuigen.
@Bully betreffende de SC voor 16k:
AKK Motron: Op zich een goede P, met wat punten...
- vaatje remvloeistof leeg, oorzaak lekkage hoofdremcilinder
- middendemper gescheurd/lek
- kleppendeksel zweet
- (oude?) lekkage 4e cilinder. Om zeker te zijn is nader onderzoek nodig.
- verschillende rubbers ontbreken
- schokdempers achter matig
- balk onder accubak doorgeroest, door accuzuur.
- en nog wat kleine dingetjes
Boezemt mij toch angst in...
15 maart 2012 19:59
Mooie porsche 911 3.0 sc targa. Auto is een jaar geleden door pon porsche te Leusden onder handen genomen. Losse cilinderkoppen opgelost, koppeling vervangen, targa rubbers vervangen, motor gesteld, kleppen vervangen enz... Kosten ongeveer € 6000,-. Rekeningen aanwezig er ook te verifiëren bij pon Porsche. Tevens zijn de remmen en banden als nieuw. Daarna nog 2000 km gereden.Interieur van binnen is ook nog mooi voor een auto uit 1982. Zelf vind ik de auto van buiten prachtig. Uiteraard hier en daar wat gebruikers-sporen, maar al met al een plaatje.
niet bekend las dit bij de adv.
15 maart 2012 20:01
Ivo 3.6 schreef:Al eens in een 3.0 of 3.2 proefgereden?
Doe maar en dan ook nog een 964. Dan pas verder kijken...
964 is voor Vlaanderen helaas een dure grap. Jaarlijkse verkeersbelasting is ca. 1.600 Euro. Vanaf 25 jaar oud (en binnenkort pas vanaf 30 jaar) is de rijtaks ca. 60 Euro....
Dus 3.2 tot 1987 of SC...
15 maart 2012 20:44
Welkom hier
succes met de zoektocht
15 maart 2012 21:04
Gaat de goede richting uit...
KlikMet de winst kunnen we nu al Europese bumper en lichten bestellen.
Als het nog een beetje verder gaat, kunnen we ook de balk onder de batterij laten herstellen....
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.