Hallo allemaal,
Zojuist geregistreerd op dit mooie forum. Ik kwam hier terecht omdat ik op zoek was naar informatie over de Porsche Boxster. Een tijdje terug kwam ik in aanraking met zo'n Boxster omdat ik al eerder Porsche heb gereden maar nu graag ook open wil rijden. In de jaren '80 reed ik een 911 SC 3 ltr. Deze had ik helemaal gereviseerd. De grootste fout die ik gemaakt heb is de Fuchs velgen in te ruilen voor lelijke BBS velgen. De 911 heb ik voor weinig ingeruild omdat het mij te duur werd en ik zonder werk kwam te zitten. Maar het heeft altijd gekriebeld bij mij om weer eens iets aan te schaffen.
Ik heb daarna als hobby gehad en nog steeds Amerikaanse auto's importeren. Inmiddels heb ik er al 3 op naam gehad. Dit waren bijzondere exemplaren n.l. black & white police cars. Ik was lid van de Politie voertuigen groep en wij zijn als groep een keer aanwezig geweest op de Vet Cool Porsche dag in Lelystad. We hingen die dag er een beetje bij. Van de organisatie mochten we helaas niet veel doen voor de zieke kinderen. Dat zag de organisatie later ook in en hebben beterschap beloofd. Nu hopen we dit jaar weer aanwezig te zijn met een aantal amerikaanse politiewagens.
Even over de Boxster. Ik heb onlangs een proefrit mogen maken met een 2.5 ltr. 986 uit '97. Het ging niet echt van z'n plek, een beetje teleurstelling want een Volkwagen Touran reed mij eruit. Uiteindelijk na veel gas geven kwam ik er voorbij. De Touran bleef maar achter mij zitten en jawel "Stop Politie" bord ging aan. Uiteindelijk een bekeuring gekregen van 269,- euro omdat ik 35 km te hard was gegaan.
Dit was mijn eerste kennismaking met de Boxster
Daar ging mijn aanbetaling.
Stom natuurlijk, had beter op moeten letten maar ik zat koud 10 minuten in die wagen. Ik moest zelfs de snelheidsmeter nog opzoeken.
Dit is een beetje mijn ervaring met de Porsches. Ik zal hier wel vaak vertoeven want ik wil echt alles weten van de Boxster. Zeker omdat ik op korte termijn eentje wil aanschaffen.
Misschien tot ziens in Lelystad op de kombaan van de RDW
Johan
mijn oude 911
En hier mijn oude police cars
Laatst bijgewerkt door
yomusic op 27 maart 2012 17:21, in totaal 1 keer bewerkt.