Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Moowsje met haar eerste Porsche!

17 apr 2012 22:19

Hallo Allemaal!

Ik heb vanaf vrijdag mijn eerste Porsche in bezit als het goed is en dit is een 924 uit 1977. Ik weet veel te weinig van auto's en ook van Porsche maar ik vind ze er geweldig uit zien en ben van plan om er een hele hoop over te gaan leren. Hoe kan dat nu beter dan er eentje te kopen en maar gewoon te gaan knutselen!
Ik heb hiernaast geen andere auto, wel verschillende burgelijke modellen in bezit gehad omdat ik er afhankelijk van was. Maar nu ga ik voor de hobby!
Mijn droom auto? Ik denk dat mijn verliefde blik naar de 924 genoeg zegt :P
Haha ik heb niet zo snel een hekel aan dingen (wat een rare vraag haha) maar ik vind mensen die mijn constant afraden om een oldtimer te kopen vreselijk irritant :P
Wie ik wil ontmoeten... hmmm misschien jullie allemaal op de eerst volgende Porsche meeting ;)!

Zo alle punten behandeld!
Als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. Ik heb dr in ieder geval zin in!
(zo snel ik m voor de deur heb staan gewassen en wel plaats ik foto's)
Laatst bijgewerkt door Moowsje op 29 sep 2014 16:08, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Moowsje met haar eerste Porsche!

17 apr 2012 22:23

Welkom ..... we zien graag foto's en er zijn genoeg meetings. :drive:

17 apr 2012 22:32

Welkom Moo(w)sje :!:

Ik zie dat je al wat berichten hebt geschreven t.a.v. je zoektocht naar 'n 924 :thumleft:

17 apr 2012 22:55

Hartelijk welkom! En helemaal goed dat je je niet laat beinvloeden door mensen die je afraden een dergelijke wagen te kopen. Dit zijn vaak mensen met een Opel Saaifira ofzo!

We zien de foto's wel komen! Sterkte met wachten!

17 apr 2012 23:02

Welkom Moowsje,
veel plezier aan en op dit forum en met je 924 natuurlijk :thumleft:

17 apr 2012 23:09

Welkom Mandy, stoere beslissing van je om zo'n Oldtimer-klus-auto te kopen. Hoop dat je een goede keuze hebt gemaakt. Veel plezier alvast met de 924 en hier op het forum en ook de meetings, die zijn hartstikke leutig om te doen.

Gr.
Peter

18 apr 2012 7:37

Welkom en geniet van je 924tje en doe lekker mee in de discussies hier!

18 apr 2012 7:44

Welkom Moowsje op dit Forum.

Dat je ons allemaal wilt ontmoeten op de volgende porschemeeting zal lastig worden. Niet iedereen zal daar zijn :mrgreen:

18 apr 2012 7:55

Hoi Mandy, tot ziens op 6mei in Best denk ik dan he?
De helft van de motor van een 928 zit in een 924/944 dus je snapt dat ik dubbel zo blij ben met mijn auto dan jij :mrgreen:
Haast niet voor te stellen he? :roll:

...Oh wacht eens 1977 dat is nog die Audi motor..., nou ok dan ben ik zelfs 3x zo blij :cheesy:
Tot snel!

Jean-Pierre

18 apr 2012 14:50

Welkom hier Mandy en veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Nog een paar nachtjes slapen... :drive:

18 apr 2012 19:01

Goede keus( alhoewel ik nog geen foto's gezien heb)

En de eerte meeting is natuurlijk de Lieshoutmeeting en daar zijn ook vrouwen aanwezigsoms

Elke laatste vrijdag van de maand . En zoals je waarschijnlijk weet is dit erg dicht bij Geldrop.

viewtopic.php?f=16&t=18197

18 apr 2012 19:29

Eindelijk weer eens frisse aanwas van vrouwelijk-schoon :cheers: :ba: :ba:

Welkom Mandy.... wel veel reactie's op jouw voorstel topic binnen 24h... normaal wordt er niet zo veel gereageerd, mits er foto's bij staan :wink: :mrgreen:

Ben ook wel benieuwd naar JOUW foto's :wink:

18 apr 2012 21:02

welkom hier! cool hoor om zomaar een 924 aan te schaffen 8)
nog even wachten en dan kun je genieten van je P. have fun!

18 apr 2012 22:13

Welkom en leuk dat je een "vroege" 924 gekocht hebt! Veel plezier hier en met de evenementen! :drive:

18 apr 2012 23:11

Hey,

Welkom, leuk verhaal :thumleft:
Veel plezier met je eerste Porsche :drive:

Gr. E

20 apr 2012 12:49

chelsea schreef:En de eerte meeting is natuurlijk de Lieshoutmeeting en daar zijn ook vrouwen aanwezigsoms

haha :D top! ik ga m eerst eens fatsoeneren voordat ik er mee in de buurt van een kenner durf te komen.
maarehh ik ben wel wat mannen gewent aangezien ik ook in de ICT zit ;)

Bedankt voor alle leuke reacties!

20 apr 2012 13:49

Moowsje schreef:maarehh, ik ben wel wat mannen gewent aangezien ik ook in de ICT zit

Het is ook meer dat ze (we) hier geen vrouwen gewend zijn.

:mrgreen:

20 apr 2012 15:55

???? Sigrid, Helena, en alle andere vrouwen die stiekem meerijden dan :mrgreen: Oh ja en de eerste meeting had vanavond al kunnen zijn, in Amsterdam, Amsterdammertjes en tunneltjes knallen, en uh van mijn zijde ook nog welkom en heel veel plezier toegewenst. :thumleft:54231

20 apr 2012 19:41

Ik word er helemaal verlegen van: een dame die van oudere Porsches houdt :res: :cheers: :res:

21 apr 2012 7:42

hoe komt het toch dat telkens er een dame zich aanmeld iedereen uit z'n dak gaat, komen we thuis niet aan onze trekken misschien :shock: :D

nee hoor, leuk om te zien dat niet alleen mannen op deze wagens vallen, succes ermee, 't is misschien niet de meest spectaculaire maar onterecht wel de meest onder gewaardeerde porsche, dat was vroeger de 914 ook en die zijn ook helemaal terug van weggeweest

grtz Geert
Plaats een reactie